En el proper ple del dijous dia 10 de l'ajuntament de Sant Salvador de Guardiola la CUP presenterà un total de 5 mocions.
En primer lloc, presenterà una moció que demana la reforma del ROM (reglament orgànic municipal) que fins ara no permetia intervencions del públic assistent als plens. Si la moció prospera, els vilatans de Guardiola disposaran d'un torn de paraula per cada tema abordat en el ple, previ a la seva votació. La CUP considera que l'opinió dels ciutadans hauria de ser de l'interès dels càrrecs electes i que les intervencions del públic haurien de ser escoltades i tingudes en compte abans de la votació dels grups municipals.
En segon lloc, la CUP presenta una moció per a la millora de la circulació del nucli antic. Un cop finalitzades totes les obres que n'afectaven la circulació, no s'ha restablert el doble sentit en algunes de les vies afectades, allargant innecessàriament el recorregut de molts trajectes dins del nucli. També es demana la creació d'una taula d'estudi i anàlisi sobre aquesta problemàtica.
En tercer lloc, s'inclou una moció per condemnar l'atac feixista a un grup de joves a Manresa i mostrar la solidaritat envers els joves ferits.
La quarta moció, és sobre la creació d'una ordenança municipal per a la prevenció i control dels mosquit tigre. L'estiu passat aquesta espècie va causar notables molèsties al municipi i caldria prendre mesures per a detectar els llocs on la problemàtica és més acusada per a poder-hi realitzar les actuacions adients.
Per últim, la CUP Guardiola, presenta també una moció per expressar la voluntat d'abolir la monarquía borbònica, i declarar la localitat de Sant Salvador de Guardiola moralment exclosa del domini de la monarquia espanyola.
La CUP Guardiola proposa la participació ciutadana als plens
Els independentistes presentaran 5 mocions al proper ple de Sant Salvador de Guardiola
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2012 a les 22:01
Et pot interessar
-
Política Manresa alçarà la veu per Palestina amb una concentració aquest dilluns a Sant Domènec
-
Política Manresa: un dia a dia marcat per l'animadversió entre l'alcalde i el líder de Junts
-
Política Sallent impulsa una comissió per «ordenar» els espais afectats per l'activitat minera
-
Política Cardona prepara un projecte per rehabilitar i revitalitzar el seu nucli antic dins el nou Pla de Barris
-
Política Cardona obre la convocatòria per al lloguer d'un habitatge a la Colònia Arquers
-
Política Castellbell aprovarà per unanimitat el pressupost municipal de 2025