La CUP Navarcles presentarà el seu equip i projecte aquest dissabte

Publicat el 02 de maig de 2019 a les 19:46
Actualitzat el 02 de maig de 2019 a les 19:51
La Candidatura d'Unitat Popular de Navarcles presentarà l'equip i les línies bàsiques del projecte de cara a les properes eleccions municipals. Serà dissabte a les 12 del migdia, al carrer Nou. Ho faran en un acte on comptaran amb la participació de més d'una desena de veïns i amb actuacions musicals i artístiques a càrrec de l'actiu navarclina Xènia Sellarés i el grup de música bagenc Latrup.

La CUP ja va anunciar fa setmanes qui seran els primers integrants de la llista. Nereida Berruezo i Aleix Solé encapçalaran la candidatura amb una fórmula de coalcaldia per apostar per un lideratge compartit i trencar amb les dinàmiques unipersonals. D'aquesta forma, es repartiran les responsabilitats i la visibilitat entre els dos candidats; tot i que la Nereida –la número 1 sobre el paper– serà l'alcaldessa oficial. De fet, aquesta és una de les línies mestres del projecte que presentaran: treballar horitzontalment amb l'equip que els acompanya per gestionar l'Ajuntament, obrint la institució a la ciutadania i que la política es comprometi amb el poble de manera ètica. "És l'hora d'invertir més esforços i diners en els àmbits que hi fa falta, treballant a peu de carrer fomentant la participació ciutadana per resoldre les qüestions quotidianes", asseguren els dos candidats. A banda, aquest cop també han inclòs la figura dels independents per "obrir el projecte als veïns i poder arribar a molta més gent".

L'equip que els acompanyarà són en Marc Sellarés, arquitecte tècnic i esportista; la Ylènia Morros, periodista i militant del feminisme; l'Ernest Larroya, tècnic al Teatre Kursaal i membre del Rebot; Eva Subirana, actual regidora a l'oposició per la CUP i arquitecta; Bernat Currius, manyà i treballador de la indústria gràfica; Maria Arjona, monitora del MIJAC; Jordi Corral, operari de caldereria plàstica; Raquel Cuevas, treballadora de l'hostaleria i membre de l'ADN Feminista; Francesc Xavier Serrano, llauner i pagès; Tamara Espejo, treballadora del sector de la neteja i membre de l'ADN Feminista; i Xavier Oliveras, geògraf i exregidor a l'oposició de la CUP; juntament amb 10 navarclins més com a suplents.