El proper dijous 1 de juny a les 7 de la tarda a la Biblioteca municipal del Casino, la CUP Manresa organitza una nova trobada per debatre sobre la sanitat catalana. La formació rupturista considera que "tenim una oportunitat donar forma i buscar mecanismes per canviar el nostre model sanitari, per una sanitat al servei de les classes populars i que serveixi a l'interès públic i no a les butxaques dels de sempre".
L'anterior trobada de sanitat va ser un èxit, van acudir usuaris i professionals de tots els àmbits, és per això que la CUP considera que a partir d'aquestes trobades poden "ajudar a democratitzar i a fer més transparent una sanitat, que a Manresa com a molts altres llocs dels Països Catalans, està plena d'ombres i d'opacitat".
La CUP considera que l'avantprojecte de Comín i les polítiques portades a terme des del govern de la Generalitat "són una agressió directa a la salut com a dret col·lectiu i que, en essència, són polítiques de distribució de recursos més injustes que causen el desmantellament de l'estat del benestar".
La CUP organitzarà una segona trobada per debatre el model sanitari català
Política
Tindrà lloc l'1 de juny a les 7 del vespre a la Biblioteca del Casino
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
29 de maig de 2017 a
les 17:19
Actualitzat el
29 de maig de 2017 a les
17:21
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Política
Sant Joan pel Canvi culmina la seva constitució i ratifica Àngel Sáez com a alcaldable
-
Política
Territori incorpora dotze noves expedicions de bus entre Sallent i Barcelona
-
Política
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
