La CUP ha presentat la llista de suport en un ambient distès. Foto: CUP
Aquest dissabte, a la Plana de l'Om, la CUP ha presentat la seva llista de suport de cara a les properes eleccions municipals. La presentació ha començat amb una festa infantil amb el grup Deperranda i ha acabat amb un vermut popular. La llista, signada per prop de 200 persones, i encara oberta a tothom que la vulgui signar a través de la web Tutambé.cat, és una llista de suport de "persones que tenen clar el desgavell i la mala gestió que han suposat tants anys de govern de tripartit, amb una Iniciativa incapaç de donar suport a les consultes populars i una Esquerra i corresponsable del nyap de la reforma i de les gàbies de la plaça Catalunya, i que a 1 setmana de les eleccions renega de l'obra de govern fet durant els anys de Tripartit".
La llista "està formada per persones que creuen que si la CUP amb només un regidor a l'Ajuntament ha fet molta més feina que molts grups municipals, ara en caldrien tres per proposar i treballar encara més: volem donar més feina a la CUP".
Durant la presentació s'ha recordat que la CUP ha sigut la única força amb representació a l'Ajuntament que ha fet públic el seu pressupost de campanya i que més que mai cal CUP per plantar cara als feixistes que segurament tornaran a treure representació a l'Ajuntament.
La CUP presenta la seva llista de suport
Política
Ha celebrat una festa infantil i un vermut popular a la Plana de l'Om
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
14 de maig de 2011 a
les 16:28
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
