La CUP ha presentat la llista de suport en un ambient distès. Foto: CUP
Aquest dissabte, a la Plana de l'Om, la CUP ha presentat la seva llista de suport de cara a les properes eleccions municipals. La presentació ha començat amb una festa infantil amb el grup Deperranda i ha acabat amb un vermut popular. La llista, signada per prop de 200 persones, i encara oberta a tothom que la vulgui signar a través de la web Tutambé.cat, és una llista de suport de "persones que tenen clar el desgavell i la mala gestió que han suposat tants anys de govern de tripartit, amb una Iniciativa incapaç de donar suport a les consultes populars i una Esquerra i corresponsable del nyap de la reforma i de les gàbies de la plaça Catalunya, i que a 1 setmana de les eleccions renega de l'obra de govern fet durant els anys de Tripartit".
La llista "està formada per persones que creuen que si la CUP amb només un regidor a l'Ajuntament ha fet molta més feina que molts grups municipals, ara en caldrien tres per proposar i treballar encara més: volem donar més feina a la CUP".
Durant la presentació s'ha recordat que la CUP ha sigut la única força amb representació a l'Ajuntament que ha fet públic el seu pressupost de campanya i que més que mai cal CUP per plantar cara als feixistes que segurament tornaran a treure representació a l'Ajuntament.
La CUP presenta la seva llista de suport
Ha celebrat una festa infantil i un vermut popular a la Plana de l'Om
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de maig de 2011 a
les 16:28
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
