Sota el lema Obrim portes aquest divendres tindrà lloc a Santpedor l'acte final de campanya de la CUP del municipi. La convocatòria és a les sis de la tarda a la Plaça Gran U d'Octubre, i en cas de pluja se celebrarà a Cal Llovet.
L'acte engegarà amb un taller de danses per a tota la família seguit de l'actuació de la colla bastonera Manrússia Van del Pal. Més tard hi haurà els parlaments d'Ernest Clotet, alcalde d'Artés per la CUP, i Roser Alegre, que encapçala la candidatura Fem Manresa. També intervindran els cinc primers candidats de la llista a Santpedor -Aniol Vila, Pau Clusella, Susanna Trapé, Visi Ortiz i Queralt Castañares-, que explicaran algunes de les propostes de la formació i finalment es visualitzarà un vídeo on Anna Gabriel adreçarà unes paraules de suport a la candidatura.
A les 20.30 hi haurà botifarrada popular (amb opció vegana) seguida del concert d'Agus Tito's i Ayawascat, que s'allargarà fins a la mitjanit.
La CUP Santpedor clourà la seva primera campanya electoral divendres
Hi prendran part l'alcalde d'Artés, Ernest Clotet, i la cap de llista de Fem Manresa, Roser Alegre
ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
«No tenim un alcalde, tenim un gestor de decadència»: Junts es reivindica com l'alternativa per al 2027 Pere Fontanals
-
Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027 Pere Fontanals
-
La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística Pere Fontanals
-
La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa Pere Fontanals
Publicat el 20 de maig de 2019 a les 18:37
Et pot interessar
-
Política Artés redefineix l'ús dels horts municipals per impulsar una agricultura urbana sostenible
-
Política Visita de Felip VI: quan les campanes de Montserrat no toquen ni quarts ni hores
-
Política La presència de Felip VI a Montserrat «ofèn a la memòria republicana i antifeixista»
-
Política Lluís Llach demana que Felip VI no passegi «amb normalitat» per Montserrat
-
Política Fem Manresa topa amb el govern en voler accelerar la recuperació esportiva de la Pista Castell
-
Política Manresa inicia la construcció del segon edifici cooperatiu més gran del país