Sota el lema Obrim portes aquest divendres tindrà lloc a Santpedor l'acte final de campanya de la CUP del municipi. La convocatòria és a les sis de la tarda a la Plaça Gran U d'Octubre, i en cas de pluja se celebrarà a Cal Llovet.
L'acte engegarà amb un taller de danses per a tota la família seguit de l'actuació de la colla bastonera Manrússia Van del Pal. Més tard hi haurà els parlaments d'Ernest Clotet, alcalde d'Artés per la CUP, i Roser Alegre, que encapçala la candidatura Fem Manresa. També intervindran els cinc primers candidats de la llista a Santpedor -Aniol Vila, Pau Clusella, Susanna Trapé, Visi Ortiz i Queralt Castañares-, que explicaran algunes de les propostes de la formació i finalment es visualitzarà un vídeo on Anna Gabriel adreçarà unes paraules de suport a la candidatura.
A les 20.30 hi haurà botifarrada popular (amb opció vegana) seguida del concert d'Agus Tito's i Ayawascat, que s'allargarà fins a la mitjanit.
La CUP Santpedor clourà la seva primera campanya electoral divendres
Política
Hi prendran part l'alcalde d'Artés, Ernest Clotet, i la cap de llista de Fem Manresa, Roser Alegre
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
20 de maig de 2019 a
les 18:37
Et pot interessar
-
Política
Manresa escollirà per sorteig les 738 persones que formaran part de les meses electorals
-
Política
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d'euros per al 2027
-
Política
Una nova assemblea de Sant Vicenç obre el debat sobre la presència ultra als municipis
-
Política
Els alcaldes del Bages reclamen més recursos policials i rebutgen l'ús polític del crim de Manresa
-
Política
Avenç Nacionalista constitueix l'executiva local de Manresa
-
Política
Santpedor no pujarà cap impost el 2027 i millora les bonificacions d'IBI, IAE i ICIO
