La CUP de Santpedor ha emès un comunicat on denuncia que l'Ajuntament no ha cobert la plaça de l'Àrea de Serveis Socials que ocupava la treballadora social que fa dos mesos que es troba de baixa per maternitat.
Els anticapitalistes posen de relleu "la passivitat" del consistori davant "la desatenció" de les tramitacions "tan essencials" com la llei de dependència, ajuts econòmics i servei d'atenció domiciliària a les persones dependents.
Al passat ple municipal, realitzat el 8 de febrer, al torn de preguntes la CUP va demanar a l'equip de govern per què no s'havia cobert la baixa de maternitat de la treballadora social des del primer dia quan aquest cessament temporal era totalment previst.
Segons explica el comunicat, l'equip de govern va argumentar que el procés de selecció iniciat el 29 de desembre de 2021 encara es trobava obert i "no va voler entrar a debatre l'abast de les conseqüències de l'abandó del servei".
La CUP de Santpedor exigeix al consistori que es consideri "d'urgència aquesta substitució ja que és indispensable per desenvolupar aquest servei essencial que en cap moment hauria de permetre's ser interromput i que al mateix temps trobin vies alternatives d'acompanyament als usuaris desatesos fins a dia d'avui".
La CUP Santpedor denuncia que no s'ha cobert una baixa de maternitat a Serveis socials de fa dos mesos
Reclama al govern que consideri "d'urgència" aquesta substitució i que trobi "vies alternatives" d'acompanyament als usuaris d'aquest servei
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2022 a les 10:48
Actualitzat el 19 de febrer de 2022 a les 11:11
Et pot interessar
-
Política Santpedor impulsa pantalles informatives i dues aplicacions mòbils per acostar informació a la ciutadania
-
Política Mor el santjoanenc Ramon Vancell i Trullàs, diputat al Congrés pel PSC del 1982 al 1989
-
Política Paneque visita el Bages i aborda amb el Consell Comarcal el desdoblament de la C-55
-
Política «Posarem ordre a Manresa»: Junts carrega contra un govern «incapaç i esgotat»
-
Política La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa
-
Política Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027