Dimarts a les nou del vespre la CUP de Sallent ha convocat una empaperada popular de cartells favorables al "sí" al referèndum de l'1 d'octubre. Fan una crida als sallentins i sallentines compromesos amb la democràcia i els drets civils, per respondre conjuntament a la censura i la repressió de l'estat espanyol: "davant de l'ofensiva policial, jurídica i política, defensem els drets més bàsics, com el de la llibertat d'expressió". La CUP espera que la policia local sallentina respecti l'acte i no s'alineï "amb aquells que volen coartar la llibertat dels qui volen votar i trencar amb el règim del 78". La crida es fa per l'endemà de l'encartellada popular de la CUP de Manresa que ha estat un èxit amb uns cent assistents.
Per a la CUP "és imprescindible sortir al carrer i demostrar que l'1 d'octubre és imparable perquè hi ha un poble al darrere que el defensa". Per això, esperen que de manera festiva i sense por el vespre de dissabte a Sallent "les parets recuperin la dignitat", defensant la llibertat i la democràcia.
La CUP també convoca una encartellada popular a Sallent
Política
La convocatòria és dimarts a les 9 del vespre a la plaça de la Vila
ARA A PORTADA
-
Successos Sis contenidors incendiats en només deu minuts en un barri de Manresa en una nova tarda de focs Pere Fontanals
-
Successos Dos incendis de vegetació en poques hores cremen 1.500 metres quadrats a Sant Fruitós Redacció
-
Societat La Festa Intercultural de Manresa recorda les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela Pere Fontanals
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
Publicat el
18 de setembre de 2017 a
les 20:17
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns demanen la compareixença de Paneque i Nadal pels semidirectes Manresa-Barcelona
-
Política
El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca
-
Política
Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits
-
Política
El Bages rebutja que els trens semidirectes amb Barcelona no tornin fins al 2040
-
Política
El PSC de Cardona acusa el govern d'ERC de mala gestió amb la taxa d'escombraries
-
Política
Tres municipis del Bages donen suport a les reivindicacions dels bombers precaris
