La Delegada del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, Alba Camps, ha visitat aquest dimarts l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i ha estat rebuda per l'alcaldessa, Àdria Mazcuñan.
Els aspectes que s'han tractat a la reunió són relacionats directament amb el municipi, projectes com ara el nou CAP, la nova escola, o la nova regió d'emergències de bombers, entre d'altres.
Aquestes trobades institucionals estan emmarcades en el pla de visites per conèixer de prop les diverses realitats del món local i les necessitats municipals.
La Delegada del Govern de la Generalitat visita Sant Fruitós de Bages
Ha estat rebuda a l'Ajuntament per l'alcaldessa Àdria Mazcuñan
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-
Publicat el 04 d’agost de 2020 a les 17:23
Et pot interessar
-
Política Dijous es faran treballs d'asfaltatge a la cruïlla del carrer Guimerà amb el carrer Carrió i al carrer del Bruc
-
Política La visita del Hapoel Jerusalem al Congost paralitzarà l'activitat esportiva de Manresa
-
Política Manresa en Comú regalarà banderes de Palestina en rebuig al partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Política El boicot del Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem també fa una performance itinerant durant la Mediterrània
-
Política Comencen les obres de la futura seu de la Generalitat al cor de Manresa, amb una inversió de 24 milions
-
Política L'aturada del Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem es converteix en una convocatòria nacional