La Delegada del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, Alba Camps, ha visitat aquest dimarts l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i ha estat rebuda per l'alcaldessa, Àdria Mazcuñan.
Els aspectes que s'han tractat a la reunió són relacionats directament amb el municipi, projectes com ara el nou CAP, la nova escola, o la nova regió d'emergències de bombers, entre d'altres.
Aquestes trobades institucionals estan emmarcades en el pla de visites per conèixer de prop les diverses realitats del món local i les necessitats municipals.
La Delegada del Govern de la Generalitat visita Sant Fruitós de Bages
Política
Ha estat rebuda a l'Ajuntament per l'alcaldessa Àdria Mazcuñan
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
04 d’agost de 2020 a
les 17:23
Et pot interessar
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
-
Política
La societat civil de Manresa farà pinya en la dissetena Marxa de Torxes per la Independència
-
Política
Vox busca i no troba a Manresa el seu bocí de pastís per la indignació: només 12 persones a la seva concentració
