El grup de gent gran que va ser insultada al cim del Collbaix perquè es feien una fotografia sostenint una estelada presentaran aquest dilluns una denúncia davant dels Mossos d'Esquadra contra l'home que els va dir, entre d'altres, expressions com "terroristes", "cabrons" o "fills de puta", i que es va dirigir a una dona com a "malfollada" o "marrana, ves a fer els llits de casa".
Segons han explicat en exclusiva a NacióManresa, el grup pertany al Centre Excursionista de Vilafranca del Penedès, i surten cada dimecres a fer petits cims al seu abast. En aquest cas, el 22 de novembre al matí van fer el del Collbaix, entre Manresa i Sant Joan de Vilatorrada, "i quan després d'esmorzar ens disposàvem a fer-nos amb la fotografia de rigor, ens vàrem trobar amb el desagradable episodi".
"Érem 18 persones -segueixen explicant- que hem fet més de 300 cims i que és la primera vegada que en una muntanya ens trobem amb una situació com aquesta", lamenten. Segons expliquen, no van respondre a l'agressivitat de l'home "perquè vàrem entendre que si ens gravava amb el mòbil, potser el que buscava era que ens abraonéssim cap a ell per a mostrar els independentistes com una gent violenta". A banda, que anava amb un gos de raça pitbull sense morrió.
Quan l'home va començar a marxar li van fer una foto d'esquena i per això demanen la col·laboració ciutadana. Dilluns presentaran denúncia a la comissaria dels Mossos de la capital penedesenca, però entenen que si algú identifica l'home pot informar-ne els Mossos de Manresa.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dBm0gemK5KA[/youtube]
La gent gran insultada al Collbaix té una foto del subjecte i demana col·laboració
El grup, que pertany al Centre Excursionista de Vilafranca del Penedès, presentarà denúncia als Mossos d'Esquadra aquest dilluns | No van respondre perquè "el que buscava era que ens abraonéssim cap a ell per a mostrar els independentistes com una gent violenta"
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 26 de novembre de 2017 a les 14:27
Actualitzat el 26 de novembre de 2017 a les 15:05
Et pot interessar
-
Política
Catalunya en Comú celebrarà a Sant Fruitós la seva Executiva per marcar el full de ruta polític
-
Política
Sallent activa la segona edició dels Pressupostos Participatius amb una partida de 30.000 euros
-
Política
La PAHC atura el desnonament d'una família del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Sant Fruitós actualitza les ordenances del 2026 amb un increment moderat del 2,5%
-
Política
Oriol Capsada, nou regidor de Sant Fruitós, assumeix l'àrea de Joventut
-
Política
Marc Aloy visitarà el barri dels Comtals, el 10 de novembre
