L'Espai Òmnium Bages-Moianès acollirà aquest dijous a 2/4 de 8 del vespre la presentació del llibre Víctimes en so de pau, d'Àlex Romaguera (Pagès Editors). La presentació anirà a càrrec de l'autor i de Marc Rodriguez Juanola, acompanyats de Maria Rueda, germana d'Agustí Rueda, anarquista sallentí.
El llibre dona veu a les víctimes de la violència afectades per l'assassinat dels seus parents en períodes tan dispars com el tardofranquisme, la Transició o l'actual etapa democràtica.
La germana d'Agustín Rueda amb Àlex Romaguera presentaran «Víctimes en so de pau» a Manresa
Juntament amb Marc Rodriguez Juanola, a l'Espai Òmnium aquest dijous
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 01 de març de 2023 a les 21:59
Actualitzat el 01 de març de 2023 a les 22:10
Et pot interessar
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Moià: la diferència d'emprendre sense deutes a caixa
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat
-
Política Socialistes del territori demanen mesures assequibles per dignificar les urbanitzacions
-
Política Queixes sobre urbanisme, habitatge i mobilitat centren l'atenció de la Síndica a Manresa