L'agrupació comarcal de la Joventut Nacionalista de Catalunya va encetar el dijous 2 de febrer passat, una nova iniciativa que pretén establir una sèrie de trobades amb les diferents joventuts de les formacions polítiques més importants de la comarca a fi de crear vincles entre elles que permetin crear un clima procliu al debat, a l'interacció d'opinions i a l'establiment de llaços i punts en comú que, a la llarga, adobin el camí pel treball en una mateixa direcció.
La primera presa de contacte tingué lloc amb les JERC, en un ambient marcat per la bona predisposició, cordialitat i ganes de cooperar per part d'ambdues formacions tant en l'àmbit municipal com comarcal, així com en la tasca de conscienciació social a favor de la plena sobirania de Catalunya.
A aquesta primera trobada la seguiran d'altres amb la resta de joventuts polítiques amb pes a la comarca i en el conjunt del país. En aquest sentit ja s'està treballant per tal de poder concretar cites amb les Joventuts Socialistes, els Joves d'Esquerra Verda i les Joventuts de Solidaritat.
La JNC inicia trobades amb organitzacions polítiques juvenils
La primera presa de contacte tingué lloc amb les JERC el passat dijous
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de febrer de 2012 a
les 22:04
Et pot interessar
-
Política
Una cinquantena de persones es concentren a Manresa en suport a la Flotilla
-
Política
Sant Fruitós presenta el POUM al Consell Assessor Urbanístic abans de la seva aprovació
-
Política
Manresa tornarà a mobilitzar-se aquest 1 de Maig
-
Política
Aliança Catalana ja té cap de llista per al segon municipi del Bages
-
Política
Èxit d'assistència a la presentació del Pla de Barris del Centre Històric de Manresa
-
Política
El FNC es rearma a Manresa i marca distàncies amb Aliança Catalana: «No volem fer sabó de ningú»
