Ni despatx "prohibit", ni "burlar" la sentència. L'exvicepresident Oriol Junqueras fa teletreball des de Fonollosa per a la UManresa de la UVic-UCC amb autorització de la jutgessa penitenciària des que va poder tornar a sortir de la presó pel 100.2 després del confinament pel coronavirus, ja que la universitat manresana estava tancada, segons ha confirmat a NacióManresa l'alcalde de Fonollosa, Eloi Hernandez.
L'alcalde ha valorat l'article El despatx "prohibit" del pres Junqueras a 16 quilòmetres de Lledoners que ha publicat aquest diumenge El Mundo com si "haguessin descobert la sopa d'all".
Hernàndez afirma que davant el tancament de la universitat de Manresa per la pandèmia del coronavirus, la Fundació Universitària del Bages (FUB) va sol·licitar a les institucions del Bages un despatx des d'on Junqueras pogués fer teletreball per preparar les classes d'història, motiu del seu permís, i Fonollosa s'hi va oferir.
A partir d'aquí, la FUB va tramitar la corresponent informació a la jutgessa penitenciària i aquesta va autoritzar la petició. L'alcalde bagenc ha afirmat que Junqueras ni tan sols no treballa al mateix Ajuntament. "Ho fa en unes dependències adjacents, al Casal de la Gent gran del poble", ha explicat.
"Oriol Junqueras no s'amaga que és aquí, quan dina ho fa al restaurant del poble sense cap problema, però no ho havíem fet públic perquè pugui treballar discretament i sense problemes", ha aclarit Hernàndez.
La jutgessa penitenciària va autoritzar que Junqueras treballés des de Fonollosa
"El Mundo" ha publicat un article en que afirma que l'exvicepresident hi anava d'amagat sense permís
ARA A PORTADA
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
-
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals Pere Fontanals
Publicat el
12 de juliol de 2020 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
-
Política
El PSC ratifica David Vargas com a alcaldable d'Artés i impulsa una candidatura oberta
-
Política
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós amb la mirada posada en les municipals del 2027
