Ni despatx "prohibit", ni "burlar" la sentència. L'exvicepresident Oriol Junqueras fa teletreball des de Fonollosa per a la UManresa de la UVic-UCC amb autorització de la jutgessa penitenciària des que va poder tornar a sortir de la presó pel 100.2 després del confinament pel coronavirus, ja que la universitat manresana estava tancada, segons ha confirmat a NacióManresa l'alcalde de Fonollosa, Eloi Hernandez.
L'alcalde ha valorat l'article El despatx "prohibit" del pres Junqueras a 16 quilòmetres de Lledoners que ha publicat aquest diumenge El Mundo com si "haguessin descobert la sopa d'all".
Hernàndez afirma que davant el tancament de la universitat de Manresa per la pandèmia del coronavirus, la Fundació Universitària del Bages (FUB) va sol·licitar a les institucions del Bages un despatx des d'on Junqueras pogués fer teletreball per preparar les classes d'història, motiu del seu permís, i Fonollosa s'hi va oferir.
A partir d'aquí, la FUB va tramitar la corresponent informació a la jutgessa penitenciària i aquesta va autoritzar la petició. L'alcalde bagenc ha afirmat que Junqueras ni tan sols no treballa al mateix Ajuntament. "Ho fa en unes dependències adjacents, al Casal de la Gent gran del poble", ha explicat.
"Oriol Junqueras no s'amaga que és aquí, quan dina ho fa al restaurant del poble sense cap problema, però no ho havíem fet públic perquè pugui treballar discretament i sense problemes", ha aclarit Hernàndez.
La jutgessa penitenciària va autoritzar que Junqueras treballés des de Fonollosa
"El Mundo" ha publicat un article en que afirma que l'exvicepresident hi anava d'amagat sense permís
ARA A PORTADA
-
Cues des de la matinada a Manresa pel procés extraordinari de regularització d'estrangers Pere Fontanals
-
-
Denuncien la mort de vint arbres al peu de la Seu per un nou vessament del col·lector de salmorres Pere Fontanals
-
Callús denunciarà les «accions vandàliques» i les barricades durant la protesta contra ICL Pere Fontanals
-
Publicat el
12 de juliol de 2020 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Política
«Posem el conflicte amb ICL sobre la taula perquè comencin a passar coses»
-
Política
L'acampada contra ICL preveu una assistència històrica
-
Política
El Consell Comarcal del Bages rep el Segell Infoparticipa per la seva transparència
-
Política
La CUP acusa Junts de «victimisme» en el debat per l'atac del 8-M a la seva seu de Manresa
-
Política
La C-55 sud serà autovia el 2030
-
Política
Dani Mauriz optarà a renovar l'alcaldia per Junts a Sant Vicenç el 2027
