Judit Llorca, la número 4 de la llista que la formació d'extrema dreta FNC va presentar a Manresa en les passades eleccions municipals del 28 de maig, ha amenaçat Jordi Borràs a Twitter responent que té una "extrema òstia (sic)" a la piulada de Catalunya Ràdio en què anuncia el nou podcast Extrema Catalunya que conduirà el periodista especialitzat en els moviments ultra.
[intext1]
L'expressió de la candidata de la llista de l'actual regidor Sergi Perramon cobra més gravetat encara tenint en compte que aquesta treballadora dels Serveis Penitenciaris es presentava a les eleccions com a "karateka i practicant d'esports de contacte".
[intext2]
La piulada ha estat denunciada a Twitter per amenaces.
La número 4 del FNC a Manresa, que es presenta com a karateka, amenaça Jordi Borràs d'«hostiar-lo»
Judit Llorca respon d'aquesta manera la piulada de Catalunya Ràdio anunciant el nou podcast del periodista dedicat a l'extrema dreta catalana
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
-
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu Pere Fontanals
Publicat el
22 d’agost de 2023 a
les 20:50
Et pot interessar
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
-
Política
Santpedor aprova la licitació del nou contracte del servei porta a porta
-
Política
El dimarts de Festa Major serà el segon festiu local d'Artés l'any 2027
-
Política
Manresa obre l'Oficina del Pla de Barris per impulsar la transformació del Centre Històric
-
Política
El comerç del Barri Antic denuncia un greu dèficit d'aparcament a Manresa respecte a Vic, Granollers i Reus
-
Política
Mor Eduard Teixeiro, entrenador del CE Manresa als anys 80 i exregidor d'Hisenda
