La plaça Major de Manresa s'ha omplert de gent aquest dijous coincidint amb el mes que Jordi Sànchez i Jordi Cuixart porten en presó preventiva acusats d'un delicte de sedició per la seva actuació calmant els ànims durant la concentració davant la conselleria d'Interior del passat mes de setembre.
L'acte, organitzat per Òmnium i l'ANC, ha consistit en la lectura d'un manifest en el qual es denuncia d'autoritarisme de l'estat espanyol i exigeix la llibertat dels Jordis i els vuit consellers empresonats, així com el retorn a la normalitat democràtica.
L'acte s'ha portat a terme davant d'ajuntaments de tot el país en una convocatòria que tenia caire nacional.
La plaça Major torna a clamar per la llibertat a un mes de l'empresonament dels Jordis
L'acte s'ha portat a terme davant d'ajuntaments de tot el país en una convocatòria que tenia caire nacional
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de novembre de 2017 a
les 21:21
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
