La Plataforma de Defensa de la Sanitat Pública del Bages considera que és contradictori que Convergència Democràtica de Catalunya vulgui formar-ne part. La reflexió és fruït de la petició de CDC d'incorporar-se a la Plataforma, realitzada pel seu president comarcal: el diputat David Bonvehí. La principal activitat d'aquest marc unitari es centra en la defensa del servei públic sanitari davant les retallades i el canvi de model que suposen les polítiques regressives del Govern de la Generalitat liderat per Convergència. Malgrat la negativa a la petició d'incorporació, la Plataforma es mostra disposada a tenir un diàleg fluid i arribar acords amb CDC i amb l'Ajuntament de Manresa.
La reactivació de la Plataforma de Defensa de la Sanitat Pública del Bages, va ser una conseqüència de les retallades que en l'àmbit de la sanitat ha portat a terme el govern de la Generalitat que Convergència lidera, mitjançant el Departament de Sanitat i el CatSalut. Mesures com les retallades en serveis i pressupost, el trossejament de l'ICS, les propostes de gestió privada amb ànim de lucre o el copagament farmacèutic, que en absolut comparteix la Plataforma i que van més enllà de simples ajustos, doncs comporten un canvi de model en un sentit regressiu de l'atenció sanitària del nostre país
La Plataforma de Defensa de la Sanitat Pública del Bages aposta per establir un diàleg i si fos possible acords –tot i que ho veu molt difícil donades les propostes i posicionaments actuals- en taules i àmbits oberts com la Comissió creada amb l'Ajuntament de Manresa –que fa temps que no es convoca- o les entrevistes amb el CatSalut de la Catalunya Central. Igualment es mostra disposada a fer reunions bilaterals entre CDC i representants de la Plataforma per tractar el temes que considerin oportuns.
La Plataforma de la Sanitat barra l'entrada de CDC
La plataforma considera contradictori que CDC vulgui format-ne part després que David Bonvehí en sol·licités l'ingrés
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
17 de desembre de 2011 a
les 20:25
Et pot interessar
-
Política
Junts critica la manca de previsió en el nou sistema de residus a Sant Joan
-
Política
Castellbell i el Vilar reforça els controls davant intents de frau en el padró
-
Política
Les xemeneies industrials de Manresa tindran plaques explicatives i una ruta pròpia
-
Política
El Parlament aprova la fiscalització del servei de bus entre Manresa i Barcelona
-
Política
L'Ajuntament de Manresa aposta per cogestionar serveis clau per al sensellarisme
-
Política
4.500 veïns de Manresa podran acollir-se a la regularització administrativa impulsada per l'Estat
