Els afiliats de Junts al Bages han escollit la nova executiva comarcal que esta encapçalada per qui fins ara era la responsable de política municipal del partit a la comarca, Eulàlia Sardà.
Durant dos dies, del 27 al 29 d'aquest novembre els afiliats de Junts al Bages han pogut votar de forma telemàtica l'única candidatura que s'ha presentat per renovar l'anterior tal com marcaven els estatuts del partit, després que Toni Massegú va anunciar que deixava per motius professionals, la direcció de Junts a la comarca.
L'equip encapçalat per Eulàlia Sardà, actual regidora a l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha rebut el suport unànime de la militància durant les votacions. A partir d'ara Sardà liderarà el partit per, com diu ella, "treballar al servei de la comarca i encarar els reptes que Junts i el Bages tenen. Som un partit jove que amb poc temps ha aconseguit tenir un pes polític i municipal important a la comarca".
És per això que la nova cap comarcal té molt clar que hi ha objectius prioritaris com consolidar i fer créixer Junts a la comarca i donar el màxim suport als més de 60 electes que té el partit després de les municipals de maig, per fer una bona acció tant de govern com d'oposició als 24 municipis on tenen regidors.
La nova executiva, amb la presidenta al capdavant, està formada per Eduard Mata, actual vicepresident segon i conseller de turisme del Consell Comarcal i regidor a l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada com a responsable d'organització; Mònica Castro de Navarcles, consellera nacional de Junts, com a responsable de política municipal; Andreu Torres, cap de llista i regidor de Junts a Navàs, com a responsable de persones afiliades, i l'alcalde de Sant Vicenç de Castellet, Dani Mauriz, com a responsable de comunicació.
El pròxim 20 de desembre i la nova executiva Junts Bages convocarà una assemblea presencial d'afiliats, on esperen poder comptar amb la presència del Secretari d'Organització del partit David Torrents i l'adjunt al Secretari General i Responsable de política municipal David Saldoni.
La santvicentina Eulàlia Sardà, nova presidenta de Junts al Bages
Política
L'exresponsable de política municipal del partit a la comarca substitueix Toni Massegú
ARA A PORTADA
-
Societat El dia es fa de nit: Catalunya viu la totalitat de l'eclipsi amb emoció Arnau Urgell i Vidal | Neus Climent
-
Successos Manresa acumula almenys vuit robatoris en locals de restauració des del juny Pere Fontanals
-
-
Esports Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa començarà la Lliga Endesa a Bilbao i debutarà al Nou Congost contra el Breogán Pere Fontanals
Publicat el
30 de novembre de 2023 a
les 13:56
Et pot interessar
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
