L'Associació Veïnal Moià Deute engega la segona fase de l'auditoria ciutadana de Moià amb la privatització de l'escorxador Comarcal del Moianès, una operació que des de l'associació assumeixen que és antiga però que avisen que podria ser una de les primeres operacions opaques que es van fer des del consistori. L'entitat vol posar el focus en la concessió del servei de l'escorxador municipal i la posterior construcció, el 1998, de les noves instal·lacions i la seva venda a una empresa privada.
Aquest divendres a les 8 del vespre a Can Carner, Moià Deute farà la primera reunió de la segona fase de l'auditoria ciutadana, amb una presentació del tema i la constitució de l'equip auditor.
La segona auditoria ciutadana de Moià Deute, sobre l'escorxador comarcal
Política
Aquest divendres es farà la presentació del projecte i la constitució de l'equip auditor a Can Carner
ARA A PORTADA
-
-
Societat La Caponera Manresana presenta el seu projecte de cooperació amb Nicaragua aquest dissabte a Manresa Pere Fontanals
-
Societat David Casellas coordinarà el nou grau en Dret d'UManresa, que arrenca amb més de cinquanta estudiants Pere Fontanals
-
Economia L'Ecoviure tornarà a omplir el centre de Manresa amb sostenibilitat i gastronomia saludable Pere Fontanals
-
Economia Manresa reivindica el talent femení en l'enginyeria en una edició rècord de Dona Enginyera Pere Fontanals
Publicat el
09 de maig de 2016 a
les 19:57
Actualitzat el
09 de maig de 2016 a les
21:21
Et pot interessar
-
Política
La Generalitat aprova 1,5 milions d'euros per convertir les Faixes II de Moià en un gran equipament cultural
-
Política ERC reivindica les 18 noves expedicions de la línia de bus Manresa-UAB
-
Política
Junts i Nacionalista reclamen 140 policies i 300 càmeres arran del crim de Manresa
-
Política
Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana
-
Política
Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa
-
Política
Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa
