La UGT ha emès un comunicat en que diu que davant les informacions referents a l'afiliació al sindicat de Sebastià Llort Prat, regidor electe del partit Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament de Manresa, la UGT del Bages-Bergueda vol manifestar que la UGT de Catalunya té 170.000 afiliats i afiliades i, de la mateixa manera que la societat catalana, està formada per persones de diferents ètnies, procedència i afiliació política o ideològica.
No obstant això, el sindicat recorda que rebutja "les actituds racistes i xenòfobes" que atemptin contra la convivència i els drets de les persones. Per aquest motiu, s'ha obert un expedient per determinar l'actuació de Sebastià Llort i la incompatibilitat de compaginar la seva afiliació a la UGT amb la pertinença a un partit xenòfob.
Abans de les eleccions municipals, la UGT de Catalunya, amb total respecte a la decisió individual dels afiliats i afiliades, va demanar expressament que no es votés cap de les formacions amb postulats racistes i xenòfobs, que no respecten els drets humans i fomenten la fractura social.
La UGT obre expedient informatiu al regidor de PxC Sebastià Llort
L'expedient ha de determinar la incompatibilitat de compaginar la seva afiliació a la UGT "amb la pertinença a un partit xenòfob"
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de maig de 2011 a les 21:48
Et pot interessar
-
Política Castellbell avança la modificació urbanística que permetrà instal·lar el futur institut a l'avinguda Catalunya
-
Política Sant Fruitós de Bages tanca l'exercici 2024 amb més romanent de tresoreria
-
Política La Jornada Catalana de la Mobilitat que es farà a Manresa ja registra més de 250 inscrits
-
Política Junts, FNC i Vox defensaran mocions per controlar el padró en el ple de Manresa de dijous
-
Política Fem Manresa proposa accions per revitalitzar el mercat dels pagesos de la plaça Major
-
Política Què tenen a veure la Fadulla, Assumpció Balaguer, Anna Solà i Pere Miró?