El ple de l'Ajuntament de Manresa d'aquest dijous ha confirmat la pujada de preus de la zona blava de la ciutat en un 5,4% per a 2022, que correspon al percentatge interanual de novembre de 2020 a octubre de 2021 que ha registrat l'Índex de Preus al Consum (IPC). Els altres serveis que gestiona Estacionamientos y Servicios SA (EYSSA), també creixeran en aquest percentatge. Són l'aparcament de la Reforma i la gestió del servei de retirada i dipòsit de vehicles situats a la via pública, o sigui, la grua municipal.
[nointext]
La votació de les noves tarifes va ser aprovada amb els vots de l'equip de govern, ERC i Junts, l'abstenció del PSC i els vots en contra de Fem Manresa i Ciutadans. El conveni que té l'empresa mercantil amb l'Ajuntament ja marca que les tarifes es revisin anualment amb l'IPC.
[intext1]
En el mateix marc, però en un altre punt, el ple va aprovar la continuïtat del servei de retirada i dipòsit de vehicles de la via pública de Manresa, fins a l'aprovació definitiva de l'expedient que ha de permetre el canvi a gestió municipal. Va tirar endavant amb els vots de l'equip de govern. Fem i C's es van abstenir i el PSC hi va votar en contra.
[h3]Neteja i manteniment[/h3]
Dins l'àrea de Territori, també es va votar el dictamen per a la tercera modificació del contracte del servei de neteja de les dependències municipals. ERC i Junts hi van votar a favor i els tres grups de l'oposició (PSC, Fem i C's) es van abstenir.
[intext2]
El darrer punt de l'àrea de Territori va ser el dictamen per liquidar el servei de manteniment de l'enllumenat públic, semàfors, fonts ornamentals i del sanitari públic de la plaça Sant Domènec, i per la devolució de la garantia dipositada. Hi van votar a favor tots els grups excepte Fem, que es va abstenir.
La zona blava de Manresa serà un 5,4% més cara el 2022, el corresponent a l'IPC
També pujaran el preu del pàrquing de la Reforma i de la grua municipal, que són els serveis que gestiona la mercantil EYSSA
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
24 de desembre de 2021 a
les 12:24
Et pot interessar
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
-
Política
Junts acusa el govern de Manresa de no aclarir el destí del cartró reciclat
-
Política
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
-
Política
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
