L'Ajuntament de Moià ha impedit que Solidaritat Catalana per la Independència fes un acte electoral aquest vespre de dissabte. L'acte s'havia de dur a terme a l'auditori de Sant Josep de Moià, a les 8 del vespre, i hi havien de parlar tres candidats del Bages: M. Dolors Puertas, Robert Ara i Mercè Feliu.
Quan els ponents i els membres de la comissió comarcal han arribat al local, s'hi han trobat la porta tancada. Al cap d'un moment han començat a arribar els primers assistents, que han localitzat l'encarregat del local. Els responsables comarcals –entre els quals hi havia l'enllaç de Solidaritat al Bages, Jaume Grau– han demanat al responsable del local que obrís la porta, però aquest s'hi ha negat adduint que no tenia cap ordre de l'alcalde per fer-ho. Els responsables comarcals han intentat persuadir-lo que permetés l'accés del públic al local, atès que hi havia una autorització de la junta electoral de zona per a fer ús d'aquell espai, però l'encarregat ha mantingut que sense l'ordre de l'alcaldia ell no podia actuar.
En vista de la impossibilitat de dur a terme l'acte electoral, els candidats i els membres de la comissió comarcal han dialogat a bastament amb el públic i han aprofitat l'avinentesa per repartir propaganda pel municipi.
L'Ajuntament de Moià deixa al carrer ponents i públic d'un acte de Solidaritat Catalana
El consistori desobeeix una autorització de la junta electoral i no obre l'Auditori de Sant Josep per l'acte
ARA A PORTADA
-
Unes 300 persones es concentren a Sant Joan de Vilatorrada contra l'agressió a un menor Pere Fontanals
-
Cops de colze de l'extrema dreta per capitalitzar la indignació per l'agressió de Sant Joan Pere Fontanals
-
Un alumne de 3r d'ESO de Sant Fruitós, presumpte autor de l'agressió a un menor a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Publicat el
13 de novembre de 2010 a
les 23:02
Et pot interessar
-
Política
Junts i Avenç volen forçar el govern de Manresa a posicionar-se sobre el futur pavelló
-
Política
Cardona reclama un nou pont per millorar la seguretat entre Bages i Berguedà
-
Política
Els ajuntaments del Bages coneixen el nou gestor d'expedients per modernitzar l'administració local
-
Política
Fem Manresa reclama «pressió activa» per recuperar el servei complet de l'R4
-
Política
Artur Mas apadrina Bacardit i Perramon per bastir la «casa gran del manresanisme»
-
Política
La Papasseit acollirà la presentació del llibre «Els de Barcelona» sobre la revolució del 1936
