Abans de l'inici del ple de Manresa d'aquest dijous, l'alcalde Valentí Junyent ha llegit dues declaracions institucionals referents a la llibertat de la Manada i la inhabilitació de l'alcaldessa de Berga, Montse Venturós.
Una, amb el suport de tots els grups, de rebuig a la decisió judicial de l'Audiència de Navarra de concedir la llibertat provisional als membres del grup anomenat la Manada, autors d'una agressió sexual.
I l'altra, amb el suport dels grups de CDC, ERC, CUP i DM, manifestant el desacord amb la sentència per la qual s'inhabilita l'alcaldessa de Berga, Montserrat Venturós Villalba, durant sis mesos per l'exercici de càrrec públic, per no haver despenjat la bandera estelada del seu Ajuntament. Els grups signants expressen el seu suport a l'alcaldessa Venturós.
L'Ajuntament rebutja la llibertat per a «la Manada» i la inhabilitació de Venturós
L'alcalde ha llegit dues declaracions en aquest sentit abans de començar el ple d'aquest mes de juny
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
22 de juny de 2018 a
les 00:14
Actualitzat el
22 de juny de 2018 a les
00:18
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8
-
Política
Crida a concentrar-se a Santpedor contra l'entrada d'Aliança Catalana al consistori
-
Política
Front municipal contra el PSC per l'esbroncada al ple de residus de Sant Joan
-
Política
Jéssica Albiach dona suport a la plataforma Per un Moià Viu contra l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La Mion-Puigberenguer serà la protagonista de l'onzena jornada de L'Alcalde als Barris
-
Política
Romero inicia a Manresa una gira territorial per defensar el nou model de finançament
