El ple de l'Ajuntament de Castellnou de Bages celebrat aquest dimarts ha aprovat l'increment del sou de l'alcalde, David Canyadó, de 21.600 euros a 36.400 euros bruts anuals, un 68,5%, amb quatre dels cinc vots a favor del seu partit, Castellnou es Mou, i amb el de la regidora de Junts, que es troba a l'oposició. Els tres regidors d'ERC, també a l'oposició, van votar-hi en contra. Es dona la particularitat que la regidora del govern de Castellnou es Mou, Anna Presseguer, s'ha abstingut.
El grup municipal d'ERC va recordar que en el ple de constitució del nou Ajuntament que va resultar de les eleccions municipals de 2023, "l'alcalde va enaltir-se de reduir les retribucions de l’equip de govern en 8.000 euros" i va assegurar que s'iniciava "una etapa d'austeritat a causa del suposat estat crític del consistori".
Segons expliquen els republicans, l'alcalde va justificar l'increment del seu sou en que les seves funcions "van més enllà de l'alcaldia, com anar a obrir o tancar espais municipals i dur a terme feines de brigada".
L'alcalde de Castellnou s'apuja el sou un 68,5%, amb dubtes en el seu propi partit
La regidora Anna Presseguer, de la formació del batlle, es va abstenir en la votació que permetrà a David Canyadó cobrar 36.400 euros anuals
ARA A PORTADA
-
Centenars de joves cristians celebren a Montserrat el «Mil·lenari Jove» com a símbol d'esperança i fe Pere Fontanals
-
Rosalía, amb llàgrimes als ulls escoltant el «Virolai» interpretat per l'Escolania de Montserrat Pere Fontanals
-
SIP-FEPOL Manresa celebra una sentència favorable sobre el pagament dels plusos municipals Pere Fontanals
-
El documental iranià «Put your soul on your hand and walk» triomfa al Festival Clam 2025 Pere Fontanals
-
Publicat el 06 de març de 2024 a les 19:17
Actualitzat el 06 de març de 2024 a les 19:23
Et pot interessar
-
Política
El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
-
Política
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
-
Política
De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
-
Política
Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic
-
Política
Gaià rep un estudi per dotar de connectivitat d'alta capacitat les masies del municipi
-
Política
Junts acusa ERC d'incoherència després de limitar comerços «de baix valor afegit» a Puigcerdà
