L'alcalde de Castellnou de Bages, Francesc Martínez, ha oblidat ràpidament el seu pas per les files del PSC i li ha faltat temps per penjar-se la bufanda taronja i assistir a l'acte que Ciutadans va organitzar el passat dimecres a la sala petita del Kursaal, tal i com es pot veure en aquesta captura de pantalla de la notícia de TV3.
Martínez, segurament el batlle més controvertit de la comarca en aquest darrer mandat, que en menys de tres anys va intentar convertir un brigada en vigilant municipal, que va contractar un secretari privat per portar la feina de l'Ajuntament, i que ha portat a terme una obra faraònica com un camp de futbol amb gespa artificial per a un club que fins fa poc tenia només dos equips, busca escalf en la formació espanyolista després de deixar el PSC fa uns mesos.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
17 de desembre de 2017 a
les 19:23
Actualitzat el
21 de desembre de 2017 a les
13:02
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
