L'alcaldessa de Monistrol de Montserrat, Núria Carreras, és des de dimecres vocal del Comitè Executiu de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC).
Núria Carreras, va ser investida nova alcaldessa de l'Ajuntament de Monistrol el passat mes de juny com a candidata del Partit Popular, que va ser la llista més votada. D'aquesta manera, el PP va recuperar una alcaldia al Bages 35 anys després, i també al municipi montserratí.
Núria Carreras ha expressat la seva "satisfacció de formar part del Comitè de la FMC com a eina per millorar el recolzament entre municipis i continuar treballant, entre tots, en la defensa i la promoció del món local".
L'alcaldessa de Monistrol, nova membre del Comitè Executiu de la Federació de Municipis de Catalunya
Nuria Carreres expressa la seva "satisfacció per poder millorar el recolzament entre municipis i continuar treballant en la defensa i la promoció del món local”
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2023 a les 22:30
Actualitzat el 20 d’octubre de 2023 a les 22:38
Et pot interessar
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió
-
Política Sallent obre la Festa Major reivindicant la identitat catalana a la Diada Nacional
-
Política La Marxa de Torxes de Manresa s'internacionalitza amb veus d'Escòcia, Flandes i Gal·les
-
Política Santpedor fixa les Festes Locals del 2026 i dona suport al Correllengua en el ple de setembre
-
Política Jaume Bosch presentarà a Manresa el seu llibre «Fer política»