L'ANC celebra aquest dijous el seu quart aniversari i ha convocat la pròxima assemblea general ordinària el 17 d'abril a Manresa. En la trobada votarà les seves línies estratègiques i debatrà el seu paper en la pròxima diada de l'Onze de setembre.
Segons ha explicat en un comunicat, actualment l'entitat està centrada a "ampliar al màxim la majoria social favorable a la independència", amb l'objectiu d'ajudar les institucions catalanes a culminar el full de ruta sobiranista.
Aprofitant l'efemèride d'aniversari, l'ANC ha volgut remarcar "tots els èxits assolits de manera conjunta gràcies a la mobilització pacífica i democràtica de la societat civil organitzada", que han contribuït a situar el sobiranisme a l'agenda política.
L'entitat ha animat els ciutadans a seguir reivindicant-se com fins ara perquè "només amb l'esforç i la mobilització de la societat civil s'aconseguirà una república justa i democràtica". Actualment, l'ANC està desplegant pel territori català la campanya "Endavant República" per impulsar el full de ruta independentista, i està recopilant greuges de l'Estat entre els ciutadans.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de març de 2016 a
les 18:39
Actualitzat el
09 de març de 2016 a les
18:40
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
