L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) està preparant mobilitzacions per al primer dia del judici dels líders independentistes per l’1-O. Segons ha avançat Catalunya Ràdio i ha pogut confirmar l'ACN, l'entitat que presideix Elisenda Paluzie preveu convocar manifestacions el primer dia del judici -se'n desconeix encara la data- a les 19 hores que previsiblement tindrien lloc a Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona, Manresa, Vic i en algun punt de les Terres de l'Ebre.
Amb aquesta tria, l'ANC vol que les mobilitzacions arribin a totes les vegueries. L'entitat independentista també estaria parlant amb Òmnium sobre les accions i s’han fet reunions en aquest sentit.
L'anunci de l'Assemblea arriba després de l'entrevista del vicepresident del Govern de la Generalitat, Pere Aragonès, a l'ACN, en què va donar per fet que les entitats sobiranistes "anunciarien" mobilitzacions en vistes al judici del procés, a més d'afirmar que una sentència condemnatòria seria un "punt d'inflexió" que determinaria el futur polític de Catalunya.
L'ANC prepara protestes a Manresa per al primer dia del judici de l'1-O
Les accions es farien a les 7 del vespre a la capital del Bages i a Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona, Vic i en algun punt de les Terres de l'Ebre
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de gener de 2019 a
les 17:43
Actualitzat el
02 de gener de 2019 a les
17:45
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
