L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) està preparant mobilitzacions per al primer dia del judici dels líders independentistes per l’1-O. Segons ha avançat Catalunya Ràdio i ha pogut confirmar l'ACN, l'entitat que presideix Elisenda Paluzie preveu convocar manifestacions el primer dia del judici -se'n desconeix encara la data- a les 19 hores que previsiblement tindrien lloc a Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona, Manresa, Vic i en algun punt de les Terres de l'Ebre.
Amb aquesta tria, l'ANC vol que les mobilitzacions arribin a totes les vegueries. L'entitat independentista també estaria parlant amb Òmnium sobre les accions i s’han fet reunions en aquest sentit.
L'anunci de l'Assemblea arriba després de l'entrevista del vicepresident del Govern de la Generalitat, Pere Aragonès, a l'ACN, en què va donar per fet que les entitats sobiranistes "anunciarien" mobilitzacions en vistes al judici del procés, a més d'afirmar que una sentència condemnatòria seria un "punt d'inflexió" que determinaria el futur polític de Catalunya.
L'ANC prepara protestes a Manresa per al primer dia del judici de l'1-O
Les accions es farien a les 7 del vespre a la capital del Bages i a Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona, Vic i en algun punt de les Terres de l'Ebre
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2019 a les 17:43
Actualitzat el 02 de gener de 2019 a les 17:45
Et pot interessar
-
Política
Moià seguirà amb la tramitació de la planta de biogàs i l'escorxador malgrat el «no» de la consulta
-
Política
Els veïns de Moià, cridats a les urnes per si volen una planta de biogàs i ampliar l'escorxador
-
Política
Cardona aprova un pressupost per a 2026 de 7,3 milions amb més inversió en habitatge i espai públic
-
Política
L'Ajuntament de Sallent adquireix l'estructura del carrer Verge del Vilar
-
Política
És factible una Àrea Metropolitana de Manresa?
-
Política
Per un Moià Viu denuncia «traves municipals» a la consulta per l'ampliació de l'escorxador
