Responsables de l'Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) de diversos pobles del Bages s'han trobat aquest diumenge al vespre a l'aparcament frontal del Parc de l'Agulla. El responsable comarcal de l'entitat, amb el maleter del seu cotxe obert, com si tingués radiocassets robats, es dedica a repartir cartells de l'ANC a favor del "sí" del referèndum entre un grup de dones i homes que s'hi amunteguen.
Fan broma sobre la "clandestinitat" de la seva acció, però no eviten recordar que les policies locals de Santpedor i Moià han actuat aquest cap de setmana contra la llibertat d'expressió. Per això, quan a mitja tarda des de NacióManresa s'ha contactat amb els responsables per saber on es feia la trobada, la primera resposta ha estat esquiva: "ens trobem en un lugar de la Mancha". "Va home, coi, que la nostra feina no és avisar a ningú, sinó informar".
Finalment, però, tots plegats s'han posat bé per la foto de grup. Després, cotxes cap a nord, altres cap al sud i cap a cada latitud.
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
Publicat el 17 de setembre de 2017 a les 18:58
Et pot interessar
-
Política
Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
-
Política
El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
-
Política
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
-
Política
De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
-
Política
Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic
-
Política
Gaià rep un estudi per dotar de connectivitat d'alta capacitat les masies del municipi
