Responsables de l'Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) de diversos pobles del Bages s'han trobat aquest diumenge al vespre a l'aparcament frontal del Parc de l'Agulla. El responsable comarcal de l'entitat, amb el maleter del seu cotxe obert, com si tingués radiocassets robats, es dedica a repartir cartells de l'ANC a favor del "sí" del referèndum entre un grup de dones i homes que s'hi amunteguen.
Fan broma sobre la "clandestinitat" de la seva acció, però no eviten recordar que les policies locals de Santpedor i Moià han actuat aquest cap de setmana contra la llibertat d'expressió. Per això, quan a mitja tarda des de NacióManresa s'ha contactat amb els responsables per saber on es feia la trobada, la primera resposta ha estat esquiva: "ens trobem en un lugar de la Mancha". "Va home, coi, que la nostra feina no és avisar a ningú, sinó informar".
Finalment, però, tots plegats s'han posat bé per la foto de grup. Després, cotxes cap a nord, altres cap al sud i cap a cada latitud.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2017 a les 18:58
Et pot interessar
-
Política
El Bages renova el conveni digital amb més seguretat i eines pròpies per als ajuntaments
-
Política
ERC denuncia manca de lleialtat institucional de Junts sortint del govern de Santpedor
-
Política
Junts trenca el pacte de govern de Santpedor i deixa ERC en minoria
-
Política
Cardona perd 360.000 euros per al pavelló i l'oposició reclama explicacions al govern municipal
-
Política
Sant Joan i la Síndica de Greuges signen un conveni per reforçar la defensa dels drets al municipi
-
Política
Junts per Sallent demana recuperar les bonificacions per reciclatge
