[municipalsinformacional2]
L'assemblea local de la CUP a Artés ha decidit no presentar llista a les properes eleccions municipals, segons ha fet públic en un comunicat. La CUP ha estat present a l'Ajuntament d'Artés en els darrers tres mandats, dos dels quals al govern, on va arribar a tenir l'alcaldia d'Ernest Clotet de 2017 a 2019.
La CUP argumenta que "la lògica i maquinària institucional" i "la política de pactes seguida" han provocat que no hagin estat capaços de "generar les transformacions" que s'havien plantejat. A més, afegeixen que s'han vist ressentits "a l'hora de sumar i il·lusionar" persones al projecte durant el període postpandèmia i post procés. Aquest darrer fet és "especialment rellevant" per a la CUP ja que a banda d'incorporar persones a l'Ajuntament, cal que també hi siguin en el "projecte col·lectiu".
Aquests fets, segons apunta el comunicat, han causat "un desgast important" dins l'assemblea local de la CUP que l'ha portat a prendre la decisió unànime de no presentar llista. La CUP, però, assegura que seguirà "lluitant" en el marc de la seva assemblea local.
L'assemblea de la CUP d'Artés decideix no presentar llista a les properes eleccions
La formació considera que no han estat capaços de "generar les transformacions" que s'havien plantejat i han tingut dificultats per "sumar persones al projecte"
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2023 a les 15:47
Actualitzat el 15 d’abril de 2023 a les 15:50
Et pot interessar
-
Política
Santpedor En Comú reclama una resposta unitària a l'entrada d'Aliança Catalana a l'Ajuntament
-
Política
Aliança Catalana es fa seu el nou regidor de Junts a Santpedor
-
Política
L'allau de desercions a Junts de Santpedor fa regidor un dirigent d'Aliança Catalana
-
Política
Ramon Bacardit repetirà com a cap de llista de Junts a Manresa a les municipals del 2027
-
Política
Santpedor aprova la substitució de la gespa del camp de futbol Josep Guardiola
-
Política
Moià seguirà amb la tramitació de la planta de biogàs i l'escorxador malgrat el «no» de la consulta
