L'equip local del PDECat a Sant Joan de Vilatorrada i els regidors electes del grup municipal de Junts per Catalunya a l'Ajuntament, han anunciat en les últimes hores que deixen el Partit Demòcrata per integrar-se a Junts, el partit independentista liderat per Carles Puigdemont. En una reunió mantinguda la setmana passada pels membres de l'equip local, junt als regidors actuals del partit, van decidir que, davant la situació política general a Catalunya i interna del partit, i per coherència amb el posicionament i opinions allà expressades de forma unànime, es prenia la decisió de passar en grup a la nova formació
En la reunió també es va coincidir en assegurar que "aquesta decisió no és ni fàcil, ni ideal, ja que molts dels que estem aquí som Associats que vam estar en el procés fundacional del partit i ens dol haver-nos de posicionar. Agraïm i respectem a tothom que s'ha quedat al Partit Demòcrata ja que molts han estat companys i amics de viatge durant molts anys, amb els que hi hem compartit projectes i esperances. Esperem que en retrobem en punts del camí".
Per tot plegat, els membres de l'equip local que presideix Carles Juanpere i del grup municipal amb els tres regidors actuals, Gil Ariso, Nasi Lladó i Laura Vilanova, han pres la decisió de transitar cap a Junts. Aquesta decisió deixa el PDECat sense cap representant al ple municipal de Sant Joan de Vilatorrada.
L'equip local i els regidors del PDECat a Sant Joan de Vilatorrada fan el pas plegats a Junts
Política
Van prendre la decisió en una reunió la setmana passada
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
27 d’octubre de 2020 a
les 21:19
Actualitzat el
27 d’octubre de 2020 a les
21:23
Et pot interessar
-
Política
ERC Sant Fruitós retreu que el gimnàs del Pla del Puig arribi amb dos anys de retard
-
Política
Endavant crea el primer nucli de l'organització al Moianès
-
Política
Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat
-
Política
Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa
-
Política
Junts per Manresa reclama revisar els contenidors massa a prop dels habitatges per prevenir incendis
-
Política
«Manresa no pot assumir més gent que necessita assistència social»
