El públic va omplir l'entrada del Teatre Conservatori durant la presentació de les CUP del Bages. Foto: CUP
El passat dissabte, les Candidatures d'Unitat Popular del Bages (CUP), van reunir més de 400 persones al Teatre Conservatori en l'acte de presentació de les candidatures bagenques.
L'acte, que va començar amb una mostra de cultura popular a davant del teatre, va escalfar l'ambient per seguidament fer la presentació oficial ja a dins del teatre.
A la presentació, que va tenir moments molt emotius, les sis candidatures van presentar els seus materials de campanya i van explicar breument quin projecte de municipi la CUP presenta en cada una de les localitats.
Amb més de 75 candidatures arreu del país, Anna Gabriel, regidora de la CUP de Sallent, va deixar clar perquè la CUP és l'alternativa necessària: "Hi hem de ser, no per reivindicar una part del pastís el dia en què guanyem, hem de ser-hi per marcar pas, per determinar agendes i discursos, per forçar pràctiques. Hem de ser-hi per demostrar que hi ha una majoria popular que pot forçar un canvi en termes polítics i nacionals, que reivindica un marc d'existència i relació propis".
Per altra banda, Adam Majó, regidor de la CUP a l'Ajuntament de Manresa, va afirmar que les CUP treballen per fer que al territori s'hi guanyi amb qualitat de vida, i fer que aquesta qualitat de vida, serveixi com a pol d'atracció econòmic i de desenvolupament.
L'acte va cloure amb tota la sala del conservatori dreta cantant Els Segadors.
Les CUP es fan grans al Bages
Política
Més de 400 persones assisteixen a la presentació de les 6 candidatures de la CUP al Bages
ARA A PORTADA
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
Política El nou pla ferroviari ajorna fins al 2040 els semidirectes de Manresa i desferma una allau de crítiques Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Bages rebrà prop de 2,7 milions de la Diputació per restaurar patrimoni arquitectònic Redacció
-
Política Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits Pere Fontanals
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca Pere Fontanals
Publicat el
08 de maig de 2011 a
les 20:08
Et pot interessar
-
Política
El PSC de Cardona acusa el govern d'ERC de mala gestió amb la taxa d'escombraries
-
Política
Tres municipis del Bages donen suport a les reivindicacions dels bombers precaris
-
Política
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Política
Els Comuns de Navarcles reclamen que el bus pari a l'hospital i a les Bases de Manresa
-
Política
El ple de Monistrol aprova mesures per corregir el nou sistema de recollida de residus
-
Política
La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8
