L'Esquerra Independentista de Manresa ha donat el tret de sortida als actes amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya al Bages, amb un acte en format míting a la plaça Sant Domènec de Manresa aquest dimecres al vespre. L'acte s'ha portat a terme en un aforament limitat de 40 cadires, però amb moltes més persones que s'han aturat a seguir l'acte fora del recinte tancat per respectar les mesures sanitàries.
L'exdiputada i exregidora de Barcelona de la CUP, Eulàlia Reguant, ha reivindicat la lluita de carrer i el moviment popular per combatre el possibilisme dels diferents governs i per teixir xarxes de solidaritat entre la classe obrera.
El regidor de Fem Manresa, Jordi Trapé, ha traslladat la lluita des dels municipis per aconseguir la independència. L'exportaveu nacional d'Arran, Mar Ampurdanès, ha instat els joves a organitzar-se i a comprometre's amb el moviment anticapitalista.
Unai Pastor, del Movimiento Antirrepresivo de Madrid, ha explicat l'empresonament de Dani Gallardo a mans de "l'Estat feixista" per evitar la solidaritat dels pobles d'Espanya amb la desobediència catalana.
L'acte ha estat conduït per la periodista de NacióManresa, Aina Font.
L'Esquerra Independentista dona el tret de sortida als actes de la Diada al Bages
Eulàlia Reguant, Jordi Trapé, Mar Ampordanès i el Movimiento Antirrepresivo de Madrid han protagonitzat un acte en format preelectoral
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
09 de setembre de 2020 a
les 19:31
Et pot interessar
-
Política
Sant Joan redueix un 57% el rebuig en la primera setmana amb el porta a porta
-
Política
La CUP inicia a Manresa la campanya Ara parla el País amb una enquesta popular
-
Política
Les Escodines acollirà el 12 de març la propera jornada de L'alcalde als barris
-
Política
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions
-
Política
Sant Vicenç de Castellet aprova la nova comissaria amb una inversió de 616.000 euros
-
Política
La consellera Núria Parlon visita Sant Joan de Vilatorrada per tractar qüestions de seguretat
