L'exalcalde de Manresa, Jordi Valls, va participar diumenge a la campanya de les eleccions municipals a Manresa per donar un cop de mà al candidat socialista a l'alcaldia "l'amic Felip González", que va centrar la jornada en el barri de la Balconada, amb cartellada matinal, assistència a la fira d'entitats del barri i una bustiada de programa electoral.
Jordi Valls i Felip González van participar també a l'arrossada organitzada per l'Associació de Veïns i van conversar amb la recentment elegida nova junta de l'entitat i amb la resta de responsables de les diverses agrupacions de veïns i veïnes.
Felip González va constatar que el de la Balconada és un gran barri per viure-hi, però que l'actual equip de govern de l'Ajuntament "ha descuidat" més del compte. "El veinat està queixós de la poca atenció municipal, sobretot pel que fa al manteniment de la via pública i dels entorns enjardinats, i tenen tota la raó, i per això el PSC posa accent en el seu programa en la millora i creació d'espais públics de qualitat, amb especial atenció als parcs infantils i a les zones verdes, i amb una distribució equitativa per a tots els barris, no només a la zona del cenre de la ciutat", ha afirmat.
L'exalcalde Jordi Valls dona suport al PSC de Felip González
Política
Tots dos, i altres membres socialistes, van prendre part a diversos actes al barri de la Balconada aquest diumenge
ARA A PORTADA
-
Societat Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa Redacció
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
-
Economia El Consell Comarcal impulsa la marca Invest in Bages per reforçar l'atracció d'activitat industrial Redacció
-
Cultura i Mitjans Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme amb una escultura de Marc Sellarès Redacció
Publicat el
13 de maig de 2019 a
les 21:04
Actualitzat el
13 de maig de 2019 a les
21:10
Et pot interessar
-
Política
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Política
Sant Salvador de Guardiola s'adhereix a la moció per aturar la tramitació del Plater
-
Política
El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost
-
Política
Junts lamenta que el nou pavelló del Congost no estarà en servei fins al 2030-31
-
Política
Junts Manresa portarà al ple una moció per recuperar el camp de futbol de Sant Pau
-
Política
Fem Poble-CUP escull Gemma Codina com a candidata a l'alcaldia de Sallent
