Mònica de Llorens serà la número 2 de la llista de Junts a les eleccions municipals de maig a Manresa, just darrere de l'alcaldable Ramon Bacardit, segons ha fet públic la formació amb un vídeo a través de les seves xarxes socials.
De Llorens, de 55 anys, va ser delegada territorial de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) a la Catalunya Central mentre va tenir oberta la delegació de Manresa. També ho havia estat als dos Vallès i a l'Aragó. És llicenciada en Història de l'Art per l'UAB.
La candidata és una històrica de Convergència. Militant de les Joventuts Nacionalistes de Catalunya des de 1984, i de Convergència des de 1986, també va ser membre de la junta d'Òmnium durant 8 anys.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xpclfx62uAQ[/youtube]
L'exdelegada de la UOC a la Catalunya Central serà la número 2 a la llista de Junts a Manresa
Mònica de Llorens acompanyarà Ramon Bacardit a la candidatura per a les municipals
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2023 a les 12:51
Actualitzat el 18 de febrer de 2023 a les 12:57
Et pot interessar
-
Política
Sallent aprova un pressupost de 13,8 milions per al 2026 amb el focus en el centre urbà
-
Política
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal
-
Política
Junts per Manresa reclama un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors
-
Política
Manresa assumeix la presidència del Consorci l'Agulla en el relleu amb Sant Fruitós
-
Política
Junts per Manresa presenta noves al·legacions a la ZBE i denuncia errors tècnics i socials
-
Política
El govern de Manresa portarà al ple la primera ordenança integral per a bicicletes i patinets elèctrics
