El Govern de la Generalitat de Catalunya, en la seva reunió d'aquest dimarts, ha nomenat ja de manera oficial el regidor d'Ensenyament i Universitats de l'Ajuntament de Manresa, Antoni Llobet, director general de Centres Públics del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, amb efectes a partir del proper 1 de setembre.
Llobet, nomenat director general de Centres Públics d'Ensenyament
La designació tindrà efectes pràctics a partir del proper 1 de setembre
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’agost de 2013 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
-
Política
Junts acusa el govern de Manresa de no aclarir el destí del cartró reciclat
-
Política
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
-
Política
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
-
Política
Santpedor aprova la licitació del nou contracte del servei porta a porta
