La formació d'extrema dreta Somatemps celebrarà el proper 15 d'abril el seu quart aniversari amb una jornada i dinar al castell Oller del Mas, a Manresa, segons anuncien al seu web. Matriu de Societat Civil Catalana, Somatemps també va néixer a Santpedor de la mà, entre d'altres, de Josep Ramon Bosch, i ràpidament es va omplir de persones provinents del neofeixisme i dels sectors més reaccionaris del nacionalisme espanyol.
Segons la mateixa informació, la jornada començarà a les 12 del migdia amb el passi del vídeo "2017, la reconquista de Cataluña", i amb les conferències de dos coneguts revisionistes històrics, Javier Barraycoa, que pronunciarà "Estrategias para el asociacionismo", i Josep Alsina, amb "Análisis del presente y futuro de Cataluña".
Tot seguit, a partir de les 2 del migdia, se celebrarà el dinar de germanor i es farà la lectura del manifest de Manresa. A fi d'omplir l'espai, l'organització posarà autobusos des de Barcelona, i els nens podran dinar gratuïtament.
L'Oller del Mas acollirà la festa d'aniversari de la formació d'extrema dreta Somatemps
L'entitat nacionalista té previst el passi del vídeo "2017, la reconquista de Cataluña" i conferències dels coneguts revisionistes històrics Javier Barraycoa i Josep Alsina | L'organització posarà autobusos des de Barcelona
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 19 de març de 2018 a les 22:14
Actualitzat el 20 de març de 2018 a les 08:39
Et pot interessar
-
Política
Manresa acollirà un nou taller ferroviari de Renfe amb una inversió de 40 milions d'euros
-
Política
El Govern accepta la proposta «de màxims» del Pla de Barris de Manresa per al Centre Històric
-
Política
Sallent aprova un pressupost de 13,8 milions per al 2026 amb el focus en el centre urbà
-
Política
Els Comuns exigeixen al Govern el servei d'urgències 24 hores per a Ictus a Manresa
-
Política
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal
-
Política
Junts per Manresa reclama un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors
