Els grups de l'oposició de Súria s'han plantat aquest dijous en el ple extraordinari de l'Ajuntament i han votat en contra de la modificació de crèdit per executar el projecte del Centre Cultural al Califòrnia. A Súria, l'equip de govern format per PSC i GIIS mana en minoria, davant dels grups d'ERC, Ais, Junts i el regidor no adscrit Pere Requena.
Els regidors consideren que "no hi ha hagut intenció d'apropament" del govern als grups de l'oposició "ni als veïns" a l'hora de debatre aquest projecte i consideren que abans d'iniciar les obres del Centre Cultural, s'ha de prioritzar una alternativa al pàrquing existent en aquesta finca.
Tot plegat fa pensar als grups de l'oposició que el govern municipal actua "de manera improvisada i a correcuita" quan resten dos mesos per finalitzar el mandat. La majoria de representants del consistori lamenten que els suriencs es puguin "veure perjudicats" a causa d'uns "interessos partidistes" amb la vista posada en les pròximes eleccions del mes de maig.
Ara fa dos anys, l'oposició de Súria va reclamar una consulta popular per definir la ubicació de la biblioteca.
[noticia]108491[/noticia]
L'oposició de Súria es planta i atura la construcció del Centre Cultural al Califòrnia
Els grups consideren que abans d'iniciar les obres s'ha de prioritzar una alternativa al pàrquing existent
ARA A PORTADA
-
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre) Pere Fontanals
-
-
Gran actuació dels atletes bagencs a la primera jornada del Campionat de Catalunya absolut Pere Fontanals
Publicat el 17 de març de 2023 a les 17:58
Actualitzat el 17 de març de 2023 a les 23:38
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política «He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge»
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política El ple rebutja la proposta per construir un pavelló nou per al Baxi Manresa
-
Política Unitat per aconseguir la cessió del convent de les Caputxines a Manresa