La manifestació popular a Manresa del Dia Internacional de les Dones d'aquest dissabte, 8 de març, començarà a les 7 de la tarda des de la plaça Neus Català. La manifestació l'ha convocat el Comitè Feminista de Manresa juntament amb la Xarxa de Col·lectius Feministes Anticapitalistes dels PPCC. No han transcendit detalls de la manifestació, però es farà un trajecte per la ciutat i al final es llegira el manifest que, si es fa com en anys anteriors, anirà acompanyat d'una performance.
La manifestació del 8 de Març de Manresa sortirà de la plaça Neus Català
El Comitè Feminista de Manresa convoca la marxa amb la Xarxa de Col·lectius Feministes anticapitalistes dels PPCC
- Manresa tornarà a viure una manifestació pel 8-M aquest dissabte -
- Pere Fontanals
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de març de 2025 a
les 18:14
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós destinarà gairebé un milió d'euros a amortitzar deute
-
Política
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
-
Política
Junts acusa el govern de Manresa de no aclarir el destí del cartró reciclat
-
Política
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
