Manresa En Comú Podem ha emès un comunicat on es mostra satisfeta i celebra l'acord assolit en la negociació de la llei dels pressupostos generals de l'Estat que, a través d'una esmena d'ERC que ha acceptat el govern espanyol format pel PSOE i Unidas Podemos, permetran obtenir 10 milions d'euros a l'Ajuntament de Manresa per al desenvolupament del projecte de la Fàbrica Nova.
La formació valora que "la inversió estatal permetrà fer una passa endavant important en el projecte on l'Ajuntament ha de col·laborar amb la UPC, no només per encarar el trasllat i millora de la universitat pública sinó, amb una visió de gran angular perquè suposin avenços importants, urbanístics, però també socials en els barris propers, en el conjunt de la ciutat i en la indústria bagenca".
Tanmateix, els comuns manresans, avisen que" la Fàbrica Nova, Manresa i tot el país, necessiten també uns pressupostos de la Generalitat igual d'ambiciosos que els de l'Estat". En aquest sentit, emplacen els republicans a "fer els deures a Catalunya" per "impulsar projectes estratègics com la Fàbrica Nova", però també uns "pressupostos expansius", amb "una gran inversió pública per combatre la crisi, la inflació a les llars i impulsar polítiques per fer front a l'emergència climàtica".
[noticia]106523[/noticia]
Manresa En Comú Podem diu que en el projecte de la Fàbrica Nova «ara és el torn de la Generalitat»
Per això, emplacen els republicans a "fer els deures a Catalunya" per "impulsar projectes estratègics com aquest"
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de novembre de 2022 a les 18:53
Actualitzat el 23 de novembre de 2022 a les 19:08
Et pot interessar
-
Política
Catalunya en Comú celebrarà a Sant Fruitós la seva Executiva per marcar el full de ruta polític
-
Política
Sallent activa la segona edició dels Pressupostos Participatius amb una partida de 30.000 euros
-
Política
La PAHC atura el desnonament d'una família del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Sant Fruitós actualitza les ordenances del 2026 amb un increment moderat del 2,5%
-
Política
Oriol Capsada, nou regidor de Sant Fruitós, assumeix l'àrea de Joventut
-
Política
Marc Aloy visitarà el barri dels Comtals, el 10 de novembre
