Manresa viurà dimarts una nova manifestació coincidint amb el Primer de Maig, Dia del Treballador. I com en els darrers anys, ho farà amb l'absència dels dos principals sindicats, CCOO i UGT que s'han tornat a centrar en la convocatòria que es farà a la tarda a Barcelona.
La manifestació del Primer de Maig a Manresa sortirà des de la Ben Plantada a 2/4 de 12 del matí i està organitzada per la comissió Primer de Maig Anticapitalista que aplega col·lectius feministes, independentistes, socialistes, anticapitalistes i sindicats combatius sota el lema "Nosaltres produïm, nosaltres decidim".
Durant els darrers anys, el pes de la manifestació del Primer de Maig a Manresa l'han portat els sindicats i col·lectius alternatius. La manifestació de 2017 va acabar amb dos detinguts després que els Mossos d'Esquadra carreguessin contra al gruix de la marxa per, segons van afirmar, haver estat colpejats amb el pal d'una bandera. La de 2016 va ser la més fluixa de totes degut a que el Dia del Treballador coincidia en diumenge.
Manresa es prepara per viure una nova manifestació del Primer de Maig
Sortirà de la Ben Plantada dimarts a 2/4 de 12 del matí, i està convocada per la comissió Primer de Maig Anticapitalista
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 27 d’abril de 2018 a les 13:30
Actualitzat el 27 d’abril de 2018 a les 13:37
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa
-
Política Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE
-
Política Junts Bages celebra l'anunci del desdoblament de la C-55 però reclama que arribi fins a l'A2