Manresainfo pel 25A: 25.000 exemplars de paper pel "SÍ" a la independència

Publicat el 10 d’abril de 2010 a les 11:02

Exemplar del diari de paper que es va publicar el passat 13D a Osona. Adrià Costa

El Grup Nació Digital amplia i reforça l'aposta que ja va fer amb motiu de la primera onada de consultes d'independència, el 13 de desembre de l'any passat, a Osona. En aquest cas, s'imprimiran un total de 70.000 exemplars de tres edicions en paper de les capçaleres digitals del Grup ND a Manresa, Olot i Girona, i es repartiran en els deu dies anteriors a la celebració de l'onada de consultes del 25 d'abril.

La portada dels tres diaris estarà ocupada per un gran "Sí a la independència", d'acord amb la línia editorial favorable a la creació d'un estat català, que Nació Digital defensa des de la seva creació.

Seguint la línia del diari especial que es va publicar a Osona pel 13D, les tres noves edicions recolliran les principals informacions relatives a la jornada: preguntes i respostes més habituals, com fer-se voluntari, com fer donatius, llistat de col·legis electorals, activitats i agendes, etc.

Sant Jordi, aniversari i parada
Manresainfo celebra el seu aniversari per Sant Jordi i tindrà una parada al primer tram del passeig on redactors, fotògrafs i lectors tindran la possibilitat de contactar en persona, i des d'on es repartiran exemplars del Manresainfo de paper.