L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, ha posat en marxa un web centrat en la seva candidatura a la reelecció a les eleccions municipals del proper 28 de maig. El web www.marcaloy.cat ofereix tota la informació de la candidatura, des d'un perfil vital per conèixer a fons l'actual alcalde fins a notícies d'actualitat, vídeos, fotografies, documents d'interès i articles d'opinió.
El web s'anirà completant a mida que avancin la precampanya i la campanya electorals amb tota la informació d'interès al voltant de la candidatura d'ERC Manresa: els actes programats, la informació dels membres de la llista, el programa electoral i altres continguts relacionats.
L'objectiu del web és apropar a tota la ciutadania de Manresa el projecte per a la ciutat que defensa l'alcalde Marc Aloy i que va presentar a la conferència del dia 13 de gener titulada Construïm el futur de Manresa. Un projecte que "vol avançar en la transformació de Manresa iniciada durant aquest mandat, amb iniciatives tan destacades com les de la Fàbrica Nova, el polígon del Pont Nou, l'Anònima, el carrer Guimerà, el nou model de residus, la recuperació i abaratiment de la zona blava, nous projectes d'habitatge o l'escola Valldaura".
A més, el web inclou els enllaços a les xarxes socials i les dades de contacte per fer arribar propostes i suggeriments, o bé per participar en les trobades que Aloy manté periòdicament amb diferents col·lectius de la ciutat.
Marc Aloy llança un web centrat en la seva candidatura per a les eleccions municipals
Al web s'hi poden trobar notícies d'actualitat, material multimèdia i informació sobre la trajectòria i perfil vital de l'actual alcalde de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2023 a les 16:46
Actualitzat el 04 de març de 2023 a les 16:51
Et pot interessar
-
Política
Mala maror entre govern i oposició de Sant Vicenç arran de les ordenances fiscals
-
Política
Manresa aprova els pressupostos del 2026 amb el suport del govern i el rebuig unànime de l'oposició
-
Política
La regidora de Vox abandona el ple de Manresa per no fer el minut de silenci contra els darrers feminicidis
-
Política
La CUP - Capgirem Moià denuncia que l'Ajuntament manté ocults documents clau sobre la consulta del biogàs
-
Política
El Govern exposa al Bages els objectius del PLATER: 1.684 MW solars i 568 MW eòlics fins al 2050
-
Política
El Bages renova el conveni digital amb més seguretat i eines pròpies per als ajuntaments
