L'Assemblea de militants i simpatitzants del PSC de Santpedor que es va celebrar dijous va escollir novament Marc Soler com a alcaldable socialista al municipi. El candidat socialista ha declarat que a Santpedor "cal treballar amb sentit comú i responsabilitat, ja que la situació econòmica actual no permet grans projectes", però que vol ser alcalde "per portar a terme tot allò que en els quatre anys de majoria absoluta d'Esquerra encara està per fer i que els santpedorencs volen veure acabat".
Soler assegura que en quatre anys a l'oposició ha pogut "conèixer tot l'entramat de la política municipal" i que això li ha proporcionat la visió de municipi necessària per tal de formular "bones propostes" que donarà a conèixer a tot el poble.
La candidatura sencera, al març
Per altra banda, la resta de la candidatura s'aprovarà en una Assemblea que se celebrarà durant la primera quinzena de març, segons el calendari electoral establert per l'Executiva nacional del partit. Soler afirma que "totes les persones que en formaran part ho faran amb il·lusió, confiança i ganes de treballar, i que també ho faran amb aquells que vulguin participar del projecte polític dels socialistes".
Marc Soler repeteix com a alcaldable del PSC a Santpedor
Política
La militància l'ha escollit novament candidat socialista a les eleccions municipals
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
Publicat el
19 de febrer de 2011 a
les 14:35
Et pot interessar
-
Política
Manresa escollirà per sorteig les 738 persones que formaran part de les meses electorals
-
Política
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d'euros per al 2027
-
Política
El Parlament aprova garantir el servei de cateterisme 24 hores a Manresa
-
Política
Una nova assemblea de Sant Vicenç obre el debat sobre la presència ultra als municipis
-
Política
Els alcaldes del Bages reclamen més recursos policials i rebutgen l'ús polític del crim de Manresa
-
Política
Avenç Nacionalista constitueix l'executiva local de Manresa
