L'Assemblea de militants i simpatitzants del PSC de Santpedor que es va celebrar dijous va escollir novament Marc Soler com a alcaldable socialista al municipi. El candidat socialista ha declarat que a Santpedor "cal treballar amb sentit comú i responsabilitat, ja que la situació econòmica actual no permet grans projectes", però que vol ser alcalde "per portar a terme tot allò que en els quatre anys de majoria absoluta d'Esquerra encara està per fer i que els santpedorencs volen veure acabat".
Soler assegura que en quatre anys a l'oposició ha pogut "conèixer tot l'entramat de la política municipal" i que això li ha proporcionat la visió de municipi necessària per tal de formular "bones propostes" que donarà a conèixer a tot el poble.
La candidatura sencera, al març
Per altra banda, la resta de la candidatura s'aprovarà en una Assemblea que se celebrarà durant la primera quinzena de març, segons el calendari electoral establert per l'Executiva nacional del partit. Soler afirma que "totes les persones que en formaran part ho faran amb il·lusió, confiança i ganes de treballar, i que també ho faran amb aquells que vulguin participar del projecte polític dels socialistes".
Marc Soler repeteix com a alcaldable del PSC a Santpedor
Política
La militància l'ha escollit novament candidat socialista a les eleccions municipals
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
Publicat el
19 de febrer de 2011 a
les 14:35
Et pot interessar
-
Política
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Política
El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català
-
Política
Cardona reclama a Illa suport per rehabilitar el nucli antic, impulsar habitatge i atraure empreses
-
Política
Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet
-
Política
Sant Joan de Vilatorrada reclama retirar el Plater per protegir Collbaix i el sòl agrícola
-
Política
El ple de Manresa aprova reforçar la seguretat i dignificar el passatge Sorribes
