Xavier Rúbio i Laura Massana durant la roda de premsa. Foto: ICV
Laura Massana, la diputada d'ICV de la Catalunya Central, s'ha marcat la lluita contra la crisi, i l'aposta per uns serveis públics de qualitat com les prioritats del seu treball parlamentari durant aquesta legislatura. Massana continuarà formant part i sent per tant la referent del grup parlamentari dels temes d'ocupació i benestar social.
La diputada bagenca ha assegurat avui a Manresa que "durant la campanya vam repetir una i altra vegada que les retallades socials no podien ser la recepta per sortir de la crisi" i és per això que ha anunciat que el seu treball parlamentari així com el del conjunt del grup anirà encaminat a denunciar i oferir alternatives a "les polítiques de dretes" que ja ha començat a anunciar CiU.
Massana ha assegurat que els primers gestos i les primeres declaracions fan preveure que aquest serà un govern que relega pràcticament al no res les polítiques actives d'ocupació, les polítiques d'igualtat d'oportunitats i contra la violència masclista o l'aposta per una xarxa d'educació pública. Laura Massana ha remarcat que "és preocupant que el govern només parli de serveis públics com a generadors de despesa i no com a garantia de cohesió social, i que anunciï amb total tranquil·litat les retallades que hi aplicarà".
D'altra banda, Massana que ha estat acompanyada de Xavier Rubio, President d'ICV al Bages – Berguedà – Solsonès i candidat a l'alcaldia de Manresa, ha anunciat que una de les seves prioritats territorials serà la necessitat de noves escoles que té Manresa entre d'altres. En aquest sentit Massana traslladarà a la comissió parlamentària d'ensenyament l'oposició del Ple de Manresa de dilluns 17 de gener a que es creï un nou grup de P3 al CEIP La Sèquia i que també exigeix que s'acceleri la construcció de l'escola La Flama, la part de primària de l'Escola Ítaca o el nou institut.
Massana: «És preocupant que un govern amb molts vots anunciï polítiques per a molt pocs»
La diputada d'ICV de la Catalunya Central ha presentat avui a Manresa les que seran les seves prioritats i línies de treball
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2011 a les 20:24
Et pot interessar
-
Política «Posarem ordre a Manresa»: Junts carrega contra un govern «incapaç i esgotat»
-
Política La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa
-
Política Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027
-
Política Artés redefineix l'ús dels horts municipals per impulsar una agricultura urbana sostenible
-
Política Visita de Felip VI: quan les campanes de Montserrat no toquen ni quarts ni hores
-
Política La presència de Felip VI a Montserrat «ofèn a la memòria republicana i antifeixista»