Més de 150 persones han col·laborat activament en la vistosa campanya de la candidatura independentista. En aquests darrers dies de campanya electoral, la CUP ha aprofitat per felicitar els nombrosos voluntaris que han col·laborat en tots els actes i totes les accions dutes a terme per la candidatura. Tasques com les penjades de cartells, l'encartament de tríptics, el repartiment de propaganda electoral, la preparació d'actes i concerts o el disseny del material comunicatiu han estat possibles gràcies a l'ajut desinteressat de centenars de persones, sense les quals la CUP no podria ni tan sols considerar l'oportunitat de concórrer a les eleccions. Tal i com va fer públic en la presentació del seu pressupost de campanya, l'estalvi que representen aquestes col·laboracions (que els independentistes valoren en més de 12.000 €) és el que possibilita l'arribada del missatge de la CUP a la majoria de llars manresanes.
Amb l'objectiu d'agrair la feina dels col·laboradors i de celebrar la feina feta durant els 15 dies de campanya, la CUP ha preparat un sopar - festa de fi de campanya, que se celebrarà el divendres 20 de maig al Casal de les Escodines.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de maig de 2011 a
les 20:29
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
