Unes tres-centes persones s'han manifestat aquest dissabte a Manresa en suport als "germans" palestins i en contra dels bombardejos d'Israel a la franja de Gaza en una acció que han definit com a un "genocidi" que compta amb la "complicitat" dels governs dels països musulmans i dels occidentals.
[nointext]
Cartells casolans, banderes i maquillatge i mocadors palestins, proclames de suport als palestins i la seva lluita i de enèrgica condemna al sionisme de l'estat israelià. Els discursos s'han fet en català, castellà i àrab, abans que la marxa, que ha començat a la plaça Major, agafés direcció plaça de Crist Rei passant pel centre comercial de la ciutat.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=d3EKq-1z5qw[/youtube]
[intext1]
Diversos col·lectius anticapitalistes de la ciutat han donat suport a la manifestació, que ha estat conduïda, en tot moment, per manresans originaris o descendents del nord d'Àfrica.
[intext2]
Més de tres-cents manresans es manifesten en suport als «germans» palestins
Clamps per la "llibertat" i en contra del "genocidi" que porta a terme Israel i la "complicitat" dels governs dels països musulmans i occidentals
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de maig de 2021 a les 18:06
Et pot interessar
-
Política Salvador Busquets i Mariona Homs lideren una nova executiva d'ERC al Bages
-
Política Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA
-
Política Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament
-
Política Aliança Catalana utilitza una imatge falsa feta amb IA per alimentar la xenofòbia a Manresa
-
Política Marc Aloy denuncia «falsedats greus» del vídeo d'Octuvre i anuncia accions legals per defensar-se
-
Política Junts reclama al Govern solucions urgents per la manca d'atenció pediàtrica al Moianès