Mireia Pellicer, nova presidenta local de Convergència a Navàs

Va ser escollida el passat dijous en una assemblea de militants i substitueix Ivan Manubens

Publicat el 16 de desembre de 2011 a les 20:31

El passat dijous, dia 15 de desembre, es va celebrar una assemblea de militants de CDC Navàs a la Sala d'actes de la Biblioteca Josep Mas Carrera centrada a la definició de l'estratègia i dels principals objectius a assolir els propers anys. La principal conclusió va ser la d'apostar pel canvi i la renovació del partit. En aquest sentit, es va donar a compte de la renúncia del càrrec del que era el President del Comitè Executiu Local: Ivan Manubens, renúncia motivada personalment per afavorir la renovació.

Tal i com determinen els Estatuts de Convergència Democràtica de Catalunya, correspon a l'assemblea de militants l'elecció del President del Comitè Executiu Local. En aquest sentit, es va presentar una única candidatura de Mireia Pellicer, que per assentiment va ser elegida nova Presidenta del Comitè Executiu Local.

Pellicer, ja vinculada amb el món de la política local com a Regidora de l'Ajuntament de Sagàs i membre del comitè executiu comarcal de Berguedà a la passada legislatura ja es va introduir a l'equip del Comitè Local de Navàs l'any passat i formava part de la llista electoral per CiU a les passades eleccions municipals ocupant el número 6.

Pellicer va definir les grans línies a seguir com la incorporació de gent jove en el nou comitè local i la formació de sectorials per ser més propers al poble i rebre les inquietuds dels navassencs i navessenques.

L'Assemblea va comptar amb la presència del David Bonvehí, president Comarcal de CiU i Diputat al Parlament de Catalunya. Bonvehí, va agrair i valorar la important tasca d'Ivan Manubens, va donar la benvinguda a l'actual Presidenta i va aprofitar per comentar diferents punts d'actualitat política de la Generalitat de Catalunya.