L'alcalde Montras fent entrega de la Medalla d'Or a Ubasart. Foto: CIC Moià
Aquest dissabte, 26 de març, a l'Auditori de Sant Josep ha tingut lloc l'acte d'entrega de la Medalla d'Or de la Vila de Moià a Sebastià Ubasart, primer alcalde democràtic de Moià.
Unes 75 persones han omplert l'Auditori Sant Josep en un acte que s'ha iniciat amb unes paraules de presentació de l'alcalde i que ha seguit amb la lectura de l'acta de l'Ajuntament en la que s'aprova la concessió. Cada grup polític de l'Ajuntament ha dirigit unes breus paraules de reconeixement i felicitació per la important tasca que Sebastià Ubasart va desenvolupar en uns temps difícils. Tot seguit se li ha fet entrega de la medalla i en Sebastià Ubasart ha dit uns quants mots agraint l'acte i esmentant que tant per lleure com per treball tothom se sent i es pot sentir molt bé per Moià.
Finalment tots els assistents han pogut gaudir d'un brindis amb cava.
Moià entrega la Medalla d'Or al seu primer alcalde en democràcia
Unes 75 persones han homenatjat Sebastià Ubasart
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de març de 2011 a
les 22:36
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
