Aquesta nit de dimarts a dimecres ha mort als 61 anys Albert Mulero, qui ha estat regidor per ERC a Castellbell i el Vilar durant tres mandats, de 2011 a 2023, fins el passat 17 de juny, tot i que els darrers anys va haver de baixar la seva activitat política a cause d'un càncer que li van diagnosticar. Mulero també va ser president comarcal d'ERC al Bages. durant quatre anys, del 2015 al 2019
Sempre a l'oposició i sempre presentant-se com a cap de llista, el creixement de la formació republicana al municipi es va consolidar cada comicis fins a consolidar-se aquest passat mes de maig amb la victòria d'Adrià Valls a les municipals, qui l'havia substituït com a número 1 de la llista. El 2011 va treure un regidor, el 2015, dos, i el 2019, els últims comicis on es va presentar, en va treure tres. El passat 17 de juny va deixar l'acta de regidor amb el canvi de mandat.
Com a ànima del partit a Castellbell i el Vilar i persona molt implicada en el dia a dia del partit, Mulero va ser una persona molt pròxima al pare i la família d'Oriol Junqueras, veïna del municipi, sobretot quan el líder republicà va patir la repressió amb anys de presó.
Mulero va participar durant anys a les tertúlies de Canal Taronja i Ràdio Manresa.
La vetlla serà aquest dimecres a la tarda de 5 a 9 i dijous al matí de 10 a 1 al tanatori Bages Sud de Sant Vicenç de Castellet. El comiat tindrà lloc dijous a les 8 del vespre al Casino Burés de Castellbell i el Vilar.
Mor als 61 anys Albert Mulero, expresident d'ERC al Bages i exregidor a Castellbell
Va ser a l'oposició del municipi del Bages sud durant tres mandats fins al passat mes de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2023 a les 06:47
Et pot interessar
-
Política ERC celebrarà cinc anys d’alcaldia a Manresa amb una festa oberta al Sielu
-
Política El semàfor: un element en vies d'extinció a Sant Joan de Vilatorrada
-
Política La Manresa més «ben parida», per combatre el pessimisme
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat