Josep Oliva i Jaume Casals, alcalde sortint i entrant, se saluden. Foto: Jaume Vilà
"Volem recuperar el nostre eslògan de Navàs poble jove i molt capaç", perquè com deia Martí Pol, "tot està per fer i tot és possible". Amb aquestes paraules de Jaume Casals el nou alcalde de Navàs va acabar el seu discurs d'investidura després que la CUP i ERC varen sumar els vots necessaris per a governar plegats durant els propers 4 anys. "Farem pinya com en el món casteller per arribar a aquest llarg viatge cap a Itaca".
La sala, plena de gom a gom, i on es respirava a l'ambient el final de l'hegemonia de CiU a l'alcaldia, va esclatar en llargs aplaudiments un cop fou elegit alcalde Jaume Casals. Abans l'alcalde sortint, Josep Oliva, va defensar que CIU era la força més votada de Navàs però que deixava "el càrrec acceptant l'aritmètica electoral" a la vegada que deia que el seu grup faria una oposició amb serenor i fermesa. Per la seva el PSC va demanar que "el nou govern tingui durada", mentre que Hortènsia Font d'ERC afirmava que començava "un nou Navàs que portaria il·lusió".
Un cop acabat el Ple que ha durat mitja hora, simpatitzants de la CUP han penjat l'estelada al balcó de l'Ajuntament, on més tard hi ha sortit tot el nou consistori, fet inèdit fins ara, i més tard al baixar a la plaça, els simpatitzants els hi han fet un passadís que s'ha acabat amb un seguit de fotos a la font de la plaça.
Navàs, primer municipi del Bages governat per la CUP
Gir polític històric a Navàs on Jaume Casals serà el primer alcalde de la CUP al Bages. CUP i ERC governaran plegats
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juny de 2011 a
les 16:22
Et pot interessar
-
Política
Les piscines municipals de Santpedor tindran vestidors nous i accessos millorats aquest estiu
-
Política
Sant Fruitós de Bages va invertir gairebé 4,7 milions d'euros en l'espai públic durant el 2025
-
Política
Unitat educativa contra la deslocalització d'alumnes per desnonaments a Manresa
-
Política
Territori actuarà a vies del Bages i el Moianès dins un pla de 13,3 milions en millora de ferms
-
Política
Bacardit critica el sobrecost del polígon del Pont Nou: «Quan no es planifica, la factura acaba arribant»
-
Política
Cristòfol Gimeno, l'alcalde més longeu del Bages, deixa el càrrec
