L'alcaldable d'ERC a Manresa, Pere Culell. Foto: Estefania Escolà
El cap de llista d'Esquerra Manresa, Pere Culell, defensa la instal·lació d'un nou pavelló poliesportiu al recinte de la Fàbrica Nova. Culell proposa que Manresa disposi d'equipaments polivalents integrats en cadascun dels districtes de la ciutat. Esquerra considera que aquest nou pavelló situat al costat de les piscines municipals seria més sostenible. Pere Culell explica que "seria més fàcil de mantenir i podria funcionar de manera integrada juntament amb les instal·lacions del Club Natació Manresa".
En aquest Districte Centre els equipaments es distribueixen en diferents espais. Un mapa que estaria format pel Casal de les Escodines, per l'edifici del Museu i l'Arxiu Comarcal, que en el futur també acollirà altres usos, i pel futur pavelló de la Fàbrica Nova. En altres espais de la ciutat, com és el cas del Districte Nord, el futur Ateneu de les Bases reunirà tots els equipaments en un sol edifici.
Recuperar el consens
Pere Cuell buscarà recuperar el consens en l'aprovació provisional del planejament de l'espai de la Fàbrica Nova. Esquerra valora molt positivament que el projecte també incorpori la reserva d'un espai perquè a mig termini s'hi pugui instal·lar un Caixa Fòrum.
Pere Culell aposta pel pavelló esportiu a la Fàbrica Nova
Política
Esquerra pretén que cada districte de la ciutat disposi d'equipaments polivalents propis amb un funcionament més sostenible
ARA A PORTADA
-
Societat Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa Redacció
-
Societat L'oposició a la planta de biogàs de Sant Mateu es mobilitza en un acte informatiu a Callús Redacció
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
-
Economia El Consell Comarcal impulsa la marca Invest in Bages per reforçar l'atracció d'activitat industrial Redacció
Publicat el
05 d’abril de 2011 a
les 19:28
Et pot interessar
-
Política
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Política
Sant Salvador de Guardiola s'adhereix a la moció per aturar la tramitació del Plater
-
Política
El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost
-
Política
Junts lamenta que el nou pavelló del Congost no estarà en servei fins al 2030-31
-
Política
Junts Manresa portarà al ple una moció per recuperar el camp de futbol de Sant Pau
-
Política
Fem Poble-CUP escull Gemma Codina com a candidata a l'alcaldia de Sallent
